Gå til innhold

Forumbestefar pensjonerer seg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke at når så mange hedrer mannen, at ingen kunne overbevise "mannen med pengesekken" at Geir kunne beholdt jobben? Har dere det bare i tastaturet, og ikke i kjeften?

Beklager, men jeg kunne ikke finne balltreet mitt. Stod klar til å hente det da.

 

Kjeften, kjeften for helvete. Dere burde kunne komme opp med noen hardtslående argumenter uten bruk av balltre.

 

Diskusjonsforum! Pø!

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at når så mange hedrer mannen, at ingen kunne overbevise "mannen med pengesekken" at Geir kunne beholdt jobben? Har dere det bare i tastaturet, og ikke i kjeften?

For ordens skyld: Jeg kunne beholdt jobben. Jeg hadde stående tilbud om å fortsette. Men det var uaktuelt for meg å legge ned så mye arbeid som jeg gjorde og bare få betalt for 15% (og til en symbolsk lønn.)

 

"Mannen med pengesekken" befinner seg på en annen planet (Oslo) enn forumledelsen (Bergen). Kommunikasjonen var ikke akkurat full duplex. Og ideene for forumet var mine egne utspill, ikke noe ledelsen hadde bedt om, så det var ikke snakk om falske forhåpninger. Jeg gamblet og tapte.

 

Takk uansett for alle hyggelige ord.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at når så mange hedrer mannen, at ingen kunne overbevise "mannen med pengesekken" at Geir kunne beholdt jobben? Har dere det bare i tastaturet, og ikke i kjeften?

For ordens skyld: Jeg kunne beholdt jobben. Jeg hadde stående tilbud om å fortsette. Men det var uaktuelt for meg å legge ned så mye arbeid som jeg gjorde og bare få betalt for 15% (og til en symbolsk lønn.)

 

"Mannen med pengesekken" befinner seg på en annen planet (Oslo) enn forumledelsen (Bergen). Kommunikasjonen var ikke akkurat full duplex. Og ideene for forumet var mine egne utspill, ikke noe ledelsen hadde bedt om, så det var ikke snakk om falske forhåpninger. Jeg gamblet og tapte.

 

Takk uansett for alle hyggelige ord.

 

Geir :)

 

Takk for følget så langt, Geir, og lykke til videre. Hyggelig har det vært de gangene våre veier har krysses. Dine innlegg har vært reflektert og velformulerte, så også dine modereringer.

 

Når det gjelder sjefer og pengesekker: Det er et ordtak som sier at hvis du hver dag gjør litt mer enn hva folk forlanger av deg, så varer det ikke lenge før folk forlanger enda mer av deg.

Har selv gått i den fella ved flere anledninger.

 

G :)

Endret av Gaidaros
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Bruker-95147

Jeg synes forumbestefaren skal donere sitt jordslige hylster til nytte for diskusjon.no (men vi kan vente til vårherre har hentet ham hjem til seg først ...;))

 

Så kunne vi fått ham utstoppet, satt på sokkel, eller noe lignende

 

Kall det en fin start på en ny livssynsretning - blanding av snillhet, ganske varme poter, kjortler og sandaler fra Ringenes Herre, litt harpemusikk av Tom Waitz, ett par siklende og dødsnille boksere, og forumevangeliet fremført med vestlandsk skarring

 

Men når det er sagt - så er det synd at de beste moderatorene blir gamle

 

:closedeyes:

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Jeg synes forumbestefaren skal donere sitt jordslige hylster til nytte for diskusjon.no (men vi kan vente til vårherre har hentet ham hjem til seg først ...wink.png)

 

Så kunne vi fått ham utstoppet, satt på sokkel, eller noe lignende

 

Kall det en fin start på en ny livssynsretning - blanding av snillhet, ganske varme poter, kjortler og sandaler fra Ringenes Herre, litt harpemusikk av Tom Waitz, ett par siklende og dødsnille boksere, og forumevangeliet fremført med vestlandsk skarring

 

Men når det er sagt - så er det synd at de beste moderatorene blir gamle

 

closedeyes.gif

 

 

Hjernen hans i et akvarium med masse gullfisk i. Som et symbol på den kloke mannen og oss brukere. Det hadde vært noe det.......

Når noen trenger en pause.

 
Lenke til kommentar

 

Aldri tenkt på å vende tilbake? :grin:

 

 

Nei. 

 

Nå er du den første som stiller det spørsmålet på 5 år, så da er vel uansett ikke etterspørselen den aller største...  :wee:

 

Geir :)

 

 

Evnt. så er det færre brukere som husker deg som moderator og/eller administrator. Jeg har vært mye borte og er langt ifra så aktiv som jeg var i "glansdagene". Men jeg har merket meg at da jeg kom tilbake var det få igjen av de gode, gamle debattantene jeg husket fra før av og stort sett bare nye som jeg aldri hadde støtt på før. I alle fall i Politikk og samfunn som er det stedet jeg henger. Der er både Dotten og du sterkt savnet for min del.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...