Gå til innhold

Forumbestefar pensjonerer seg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er (igjen) en av de tristeste dagene for forumet. Dog kan vi jo alltids spamme ned Tek for å få deg annsatt i større stillingsbrøk (nei, det var ingen oppfordring) :)

 

You wish^^

 

Dette er et stort tap, men vi beholder heldigvis Geir som bruker!

 

Om vi to legger oss sammen i en av geirs sko klarer vi nesten å fylle tåspissen, så jeg tror vi har kontroll!

Lenke til kommentar

Vil være så kjepphøy at jeg på vegne av diskusjon.no takker deg for en strålende innsats og godt eksempel som både moderator og admin. Likte godt din lederstil og som nevnt tidligere håper jeg også du fortsetter å være en aktiv bruker ettersom jeg tror mange har mye å lære av deg. Jeg mener fortsatt at når man er sjef trenger man ikke nødvendigvis være et rasshøl, noe du har klart å bevise flere ganger. Men du har fortsatt ikke svart på spørsmålet mitt, dog jeg frykter det er et svar som aldri kommer. Men jeg spør igjen, hvorfor venter Tom på Alice?

Lenke til kommentar

Får du beholde forumsbestefartittelen? Den er så koselig :)

 

Vi kan behandle den som en tatovering om Geir ønsker det, da blir han ikke kvitt den :wee:

 

Geir har gjort en kjempeinnsats. En stor andel dugnadsarbeid har alltid vært del av realiteten hva gjelder å være del av forumet, det være seg som administrator som administrerer, moderator som modererer, veileder som veileder eller bruker som produserer kvalitetsinnlegg etter kvalitetsinnlegg, uten å leve av det slik forfattere og journalister gjør.

 

Det tar på og det er vanskelig å legge ned flere timer uken til slikt når man har munner å mette. Vi må leve med at arbeid gjøres på basis av velvilje og dugnadsånd - samt at skjebnen gjør at vedkommende har slik tid å avse. Det er hva som har gjort forumet til hva det er i dag og, enn så lenge, er det hva som må drive det fremover. Vi vinner uten tvil mye på det, og vi taper annet. Det er en evig balansegang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...