Gå til innhold

Forumbestefar pensjonerer seg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vedkommende som skal ta over rollen har enorme forventninger til seg.

Jeg tror ikke det er noen som kan fylle denne rollen - i hvert fall ikke noen som ønsker å fylle ut så mye jobb på en deltidsstilling, i min mening har forumbestefar lagt ned en heldagsjobb hver eneste dag, og får bare en liten lønn tilbake for strevet.

 

Jeg sitter fortsatt med håpet om at edda innser hva de har tapt og tar deg tilbake med full stilling :innocent:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det her nekter jeg faktisk å godta.

Dere får ha demonstrasjonstog på Rådhusplassen... ;)

 

Geir :)

Når en rekke nerder paraderer under parolen "VI VIL HA TOM WAITS FOR ALICE" på Rådhusplassen tror jeg enkelte journalister kommer til å misforstå en god del.

 

-

 

Geir er en jævla irriterende fyr. Å diskutere med Geir er som å løpe på en tredemølle, det er bra for deg, men ganske utfordrende..

 

Spøk til side, jeg har hatt et tett samarbeid med TWFA i, tja, to år. I løpet av de to årene er det nok ikke mye vi ikke har berørt, fra øl til 70-tallets venstrebølge til forum. På mange måter tror jeg ikke jeg ville vært den moderatoren, debattanten og brukeren jeg nå er uten ham.

 

De som ikke aksepterer hans avgang bør kunne beroliges.. Som politikere vil han begynne å savne den interne diskusjonen og utformingen av forumet. Så vi ser ham sikkert tilbake. Når er et helt annet spørsmål..

 

Geir, når skal vi ta den ølrunden? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når en rekke nerder paraderer under parolen "VI VIL HA TOM WAITS FOR ALICE" på Rådhusplassen tror jeg enkelte journalister kommer til å misforstå en god del.

Nå er det kanskje mye forlangt at forumnerdene skal bevege seg utenfor strekningen mellom PC'en og kjøleskapet. En Facebook-aksjon er kanskje bedre... :innocent:

 

Geir er en jævla irriterende fyr.

:love:

 

De som ikke aksepterer hans avgang bør kunne beroliges.. Som politikere vil han begynne å savne den interne diskusjonen og utformingen av forumet. Så vi ser ham sikkert tilbake. Når er et helt annet spørsmål..

Vidar har appelert til sirkushesten i meg to ganger og lokket meg tilbake til manesjen. Men jeg er redd for at denne hesten er blitt for gammel til å opptre.

 

Geir, når skal vi ta den ølrunden? ;)

 

Du har en evigvarende tilgodelapp på den, vet du. Bare jeg blir frisk nok.

 

207895-236e.1-I%20Verdal%20Samvirkelag%2025%20ore.jpg

 

Geir :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg forventet intet mindre av en gammel traver. Selv om det ikke lyser fryktinngytende rødt av navnet ditt lenger, vil du alltid kunne nyte enorm respekt.

 

Det å diskutere med deg, tror jeg kan få den aller mest veltalende person til å sitte igjen som en barnerumpe, en man skulle tro aldri hadde hatt en diskusjon i sitt liv.

 

Det er uvurderlig at du fortsatt er med oss, en bruker vi aldri må miste.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Trist at du legger fra deg supermannkappen, men så lenge forumets beste bruker kan konsentrere seg om det han kan best så er det kanskje ikke så dumt i det fulle og hele alikevel? Stor respekt for deg og det du har gjort for forumet, kos deg med "pensjonisttilværelsen"!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...