Gå til innhold

Forumbestefar pensjonerer seg.


Anbefalte innlegg

Dette var en trist nyhet. Jeg har alltid lest dine innlegg med stor interesse, TWFA, da du har vært en av de mest saklige, nyanserte og gjennomtenkte forumdebattantene jeg har sett noe sted - ikke bare her på diskusjon.no. Edda går glipp av en flott ressurs her. Vil også ønske TSP riktig lykke til med ny jobb!

 

Men jeg forsøker også å se det positive i det - nå som du ikke har dette som jobb, så kan det være du får mer tid til å diskutere, noe som betyr flere kvalitetsposter på forumet. Ønsker deg lykke til i fremtiden uansett!

 

Ellers: Nå ble jeg nysgjerrig, hvor er avataren din fra? (Syntes fortsatt Gandalf-avataren din var den beste).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å gå inn på hvem Jarmo er kan jeg definitivt si at han ikke er noen drittunge, og det tror jeg ingen som har møtt ham i levende live vil påstå heller. Kanskje Haakon Lie ville ment det, men det blir en digresjon.

 

:)

 

Jeg har ikke påstått at Jarmo er en drittunge, men ordet drittunge ble brukt som et kallenavn på diktaturet i sin helhet, på hvordan det ville muligens bli. Altså moderatorene og administratorene utgjør regimet.

Ah, jeg beklager misforståelsen. :)

 

Nei, det er ingen planer om å følge en mer autoritær linje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Uten å gå inn på hvem Jarmo er kan jeg definitivt si at han ikke er noen drittunge, og det tror jeg ingen som har møtt ham i levende live vil påstå heller. Kanskje Haakon Lie ville ment det, men det blir en digresjon.

 

:)

 

Jeg har ikke påstått at Jarmo er en drittunge, men ordet drittunge ble brukt som et kallenavn på diktaturet i sin helhet, på hvordan det ville muligens bli. Altså moderatorene og administratorene utgjør regimet.

Ah, jeg beklager misforståelsen. :)

 

Nei, det er ingen planer om å følge en mer autoritær linje.

 

Flott, da håper jeg at vi slipper slike orgier i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Jeg bryr meg egentlig ikke om hvem som er administrator og har egentlig ikke hatt noe forhold til noen av moderatorene. Men han her var den jeg så på som en som gjorde alt riktig og var en av de jeg nesten konsekvent plusset innleggene til. En veldig flott fyr som argumenterte bra, modererte bra og skrev gode ting :). Bra han fortsetter som bruker.

 

Hvorfor er det forresten så mange som har skiftet brukernavnet til "... Waits for Alice"? Er det for å hedre Tom Waits For Alice?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det forresten så mange som har skiftet brukernavnet til "... Waits for Alice"? Er det for å hedre Tom Waits For Alice?

For meg handler det om å si takk for alt han har betydd for forumet som administrator. Mer egnet mann skal man lete lenge etter.

Husker jeg ikke feil var det vel min ide i overtrøtt og lett beruset tilstand over MSN for en tid siden? :p

Lenke til kommentar

Siden Geir nå rent formelt er ferdig som administrator kan jeg vel gi et pittelite svar på det du skriver tomkjetil.

 

Jeg har brukt mer tid enn de fleste på å diskutere prinsippielle problemstillinger vedrørende forumet med TWFA, og jeg kan i alle fall understreke ett punkt.

 

TWFAs holdning til sensur er som min holdning til restriksjoner av fotografering på offentlig sted. At det er en vederstyggelighet, og at det i en ideell verden ikke bør finne sted. Noen ganger krever generelle hensyn til debatten at man regulerer litt. Det er derfor noen ytringer ikke tillates på forumet, for eksempel kan jo personangrep nevnes. Om jeg vil kalle TWFA en forjævla hestkuk er det et meningsuttrykk, men det er ikke tillatt fordi de forvansker debatten og heller ikke bidrar noe til den. :)

 

Å anklage Tom Waits for Alice for sensurlyst er, med respekt å melde, absurd.

 

:)

 

Poenget mitt var at han ikke var så ille. Men at det nå ville bli verre. Mulig det kunne misforståes.

Lenke til kommentar

Etter 7 år på forumet, 6 av dem som moderator og senere administrator, er det på tide å pensjonere seg som ansvarlig for moroa. Jeg har sagt opp min lille deltids stilling som administrator, og oppsigelsestiden løper ut august. Etter det er jeg bare en menig bruker.

 

Det ligger ikke noe dramatisk bak dette: Det var helt fra starten som admin en forutsetning fra min side at dette måtte bli en mer omfattende stilling. Det ble det ikke under de forrige eierne, og heller ikke under de nye. Forumet er en investering, og jeg har ikke klart å overbevise dem om at jeg (eller snarere planene jeg hadde for forumet) ville være verd å investere i. :ermm:

 

Geir :)

Og siden jeg har vært her 8 år, så har jeg spammed og lagt mye arbeid i min sak ned på forumet.

 

Med slike motparter som oss, er det ikke rart dette forumet er konge :w00t:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...