Gå til innhold

Forumbestefar pensjonerer seg.


Anbefalte innlegg

Takk for innsatsen!

 

Som du ser av reaksjonene her så har den blitt lagt merke til - og da med positivt fortegn.

 

Det er vesentlig at forum på denne størrelsen har ryddige og proffe moderatorer, ellers blir ting fort kaos og brukerne finner seg andre steder (ref. foto.no sitt forum for et par år siden når en håndfull kverulanter omtrent klarte å drepe hele greia fordi ingen tok tak i det og lot dem flisespikke istykker tråd etter tråd der folk uten 40 års fotoerfaring spurte enten om noe 'dumt' eller brukte 'feil' uttrykk i kverulantenes øyne).

 

Synes forøvrig det er pussig at det ikke er vilje (slik jeg tolker det) til å bruke penger på å holde forumet gående på et profesjonelt vis. Jeg er langt oftere innom her enn på alle de andre sidene i nettverket til sammen, og antall sidevisninger må jo være veldig høyt for forumets del.

Endret av satchman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En sidevisning er ikke alltid en sidevisning, i annonsørenes øyne. Redaksjonelle sider er tilsynelatende lettere å omsette i annonsekroner. Og så er det et spørsmål om redaksjonell innretning. Mine ønsker var nok litt på tvers av det som er Teks primære forretningsidé.

 

Men det ville være uprofesjonelt av meg å prosedere min sak offentlig i ettertid. Tek ønsket at jeg skulle fortsette, på eksisterende vilkår, jeg valgte å trekke meg, og det får være mitt siste ord om det. Så får jeg heller håpe at det byr seg en anledning til å prøve ut mine ideer et annet sted.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Men det ville være uprofesjonelt av meg å prosedere min sak offentlig i ettertid. Tek ønsket at jeg skulle fortsette, på eksisterende vilkår, jeg valgte å trekke meg, og det får være mitt siste ord om det. Så får jeg heller håpe at det byr seg en anledning til å prøve ut mine ideer et annet sted.

 

Geir :)

 

Er det mulig at du vil fortelle litt om dine ideer? på en slik måte at du ikke fører din sak i offentlighet i ettertid.

Lenke til kommentar

tom waits for alice har for meg alltid vert kardinaldydene personifisert. Visdom, rettferd, måtehold og mot. Det har vert en trygghet å vite at nettopp han var en av administratorene, det har etter min forståelse brakt både tillit og styrke til forumet. Jeg håper at verdiene han har utvist gjennom sin langvarige aktivitet på forumet vedvarer blandt de resterende administratorene og at den åndelige likevekten blandt dem ikke rokkes ved hans tilbakegang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Nå har jeg vært her på forumet ganske så lenge og siden jeg først begynte å henge her på de digitale trakter så synes jeg TWFA har utmerket seg.

Det har vært en ære å ha hatt deg som en av forumvokterne og du har gjort en utmerka jobb som moderator og administrator.

 

Håper du får gjennomført dine idéer en eller annen gang, hvor enn det måtte være. :)

 

Forøvrig flott at du fremdeles blir værende her som en forumbestefar :thumbup:

Lenke til kommentar

Forumbestefar er rekonvalesent etter en invalidiserende (psykisk) sykdom. Det er derfor det var så viktig for meg at dette ble en lønnet stilling. (I motsetning til tidligere år når jeg var selvstendig næringsdrivende og hadde forumet som hobby i ledige stunder.)

 

Nå får jeg se om jeg kan finne noe annet. Men at noen vil ha en gammel grinebiter med bare noen år igjen til pensjonsalderen virker nokså usannsynlig. Spesielt når jeg bare har krefter til en 50% jobb foreløpig og ikke har noen mastergrad å slå i bordet med...

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En hver arbeidsgiver burde vel egentlig være heldig om de får deg, spør du meg. Kanskje du ikke har en mastergrad på papiret, men hva du besitter og kunnskap og informasjon er da like imponerende.

De som ikke skulle få tak i dine tjenester, som alle burde ligge langflate etter, må de ha gått glipp av en unik mulighet, men meg om det :)

Får håpe det ordner seg, Geir.

Lenke til kommentar

Forumbestefar er rekonvalesent etter en invalidiserende (psykisk) sykdom. Det er derfor det var så viktig for meg at dette ble en lønnet stilling. (I motsetning til tidligere år når jeg var selvstendig næringsdrivende og hadde forumet som hobby i ledige stunder.)

 

Nå får jeg se om jeg kan finne noe annet. Men at noen vil ha en gammel grinebiter med bare noen år igjen til pensjonsalderen virker nokså usannsynlig. Spesielt når jeg bare har krefter til en 50% jobb foreløpig og ikke har noen mastergrad å slå i bordet med...

 

Geir :)

 

I mine øyne må da 14 000-og-noe kvalitetsposter være ekvivalent med både en og to doktorgradsavhandlinger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Men han forblir jo på forumet, men han vil ikke ha en autoritetstilling lengre. Hva med å falle tilbake til som moderator eller veileder?

Lenke til kommentar

Tja, enhver? Selv om Stephen Fry er en enestående intelligent fyr med fantastiske talegaver betyr det ikke at han er noen mester som sveiser. :p

Hehe, det har du selvsagt helt rett i.. :p

 

 

Kanskje å ta litt i med enhver, men det er mange som har behov for dyktig arbeidskraft. Og da bør jo ikke alderen ha noe å si - og jeg mente jo at dersom de henger seg opp i det, går de glipp av en fantastisk medarbeider. ;)

Lenke til kommentar

Det er trist å se TWFA gå, men sett ifra den lyse siden så vil vi se han mer i Politikkforumet. Det synes jeg er positivt.

 

Det hadde vært bedre om TWFA fikk seg jobb, politikkforumet klarer seg selv. Beste er jo både jobb og mer i politikkforumet. Om han selv vil, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...