Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Upcoming 2014 retail games developed/published by Nintendo
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Mario Kart 8
Bayonetta 2
Yarn Yoshi
X
Super Smash Bros. for Wii U

Upcoming 2014 retail games by third-party publishers
The Lego Movie Videogame
Project CARS

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tredjepartsstøtten virker omtrent ikke-eksisterende og vil nok forbli sånn med mindre Wii U gjør det veldig bra i julesalget.

 

Wii U blir nok en konsoll for:

 

1. Nintendos egne spill. Mario, Zelda etc.

2. Samarbeid om spill med eksterne utviklere som Bayonetta 2.

3. Indie-spill på eShop

Lenke til kommentar

Eg må berre gi uttrykk for kor mykje eg har storkost meg med Wii U konsollen i det siste. Kjøpte den i desember 2012 og etter å ha rundet NSMB blei den ikkje brukt på mange månader. Men i det siste har eg virkelig kost meg med Pikmin 3, Rayman Legends og no med The Legend of Zelda: WW HD. Eg ser virkelig lyst på framtida til konsollen. Det er ein BRA konsoll, det er berre synd at så få ser det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tredjepartsstøtten virker omtrent ikke-eksisterende og vil nok forbli sånn med mindre Wii U gjør det veldig bra i julesalget.

 

Wii U blir nok en konsoll for:

 

1. Nintendos egne spill. Mario, Zelda etc.

2. Samarbeid om spill med eksterne utviklere som Bayonetta 2.

3. Indie-spill på eShop

Kjenner jeg er litt spent på Tengami og The Unlikey Legend of Rusty Pup. Artig at eks-ansatte fra Rare begynner å få ut noen spennende spill.

 

Wii U begynner å komme seg etter et mildt sagt katastrofalt første halvår på markedet. Spill som New Luigi U, Pikmin 3, Wind Waker HD og Super Mario 3D World gjør at konsollen begynner å friste litt. For min del føles det dog ut som om den store konsollselgeren ikke har kommet på plass ennå. Et flunkende nytt Zelda-spill hadde nok gjort susen. Inntil videre får jeg bare kose meg med A Link Between Worlds til 3DS. :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Her har du det updaten gjorde:

Table of versions: Wii U OS Version 4 Version Release date 30.9.2013 Changes in System Software 4.0.0

Feature for automatic software downloads

  • The Wii U console will now be able to automatically receive recommended software and demos from Nintendo via SpotPass. The feature can be deactivated under Internet in System Settings.

Support for USB keyboard input

  • Users can now use a USB keyboard in situations where a software keyboard appears. (Some software titles may not support this feature)

Option to restrict usage of a Nintendo Network ID on other devices

  • Users can now restrict their Nintendo Network ID from accessing other devices such as PCs or smartphones.

Wii U Chat

  • Users can now view friend profiles on Miiverse when making or receiving a call.
  • Users can now chat using a headset connected to the Wii U GamePad.

Internet Browser

  • Users can now save their username and password when they sign in to websites. (Saved usernames and passwords can be deleted in the internet browser’s Settings menu)
  • Images taken from the TV or Wii U GamePad screens can now be uploaded to websites (such as Facebook, Twitter and Tumblr) by pausing a software title with the HOME Button, then starting the internet browser.
  • The browser can now display PDF files available on websites. (Some files may not be displayed correctly, depending on the size and format of the PDF file. PDF files cannot be saved.)
  • When playing a movie or video, the user can skip forward and backward to different points by pressing the L or R Buttons on the Wii U GamePad. It is also possible to hold the R Button to initiate fast playback.
  • Developer tools and user agent switching are now available for website developers to use.

Wii U Menu

  • An icon for the friend list has been added to the Wii U Menu.

Wii Mode

  • Users can now choose to display Wii software either on just the TV, or on both the TV and Wii U GamePad. (When displaying Wii software on the TV and GamePad, the GamePad buttons cannot be used to control the game. A Wii Remote/Wii Remote Plus is required to control the game, using the GamePad’s sensor bar.)
  • Dolby Pro Logic II Surround Sound support has been added for Wii software that supports this feature.

System Settings

  • An option has been added under the Internet setting that allows users to automatically receive software titles sent by Nintendo.
  • Users can now select which type of audio output cable will be used under the TV setting. Even if the Wii U console is connected to the TV with an HDMI cable, users can now use a Wii AV Cable or other connection cable to output audio via commercially available speakers.
  • Users can now set the interval for performing standby functions in hourly-increments when Standby Functions are enabled under Power Settings.

System stability improvements and other adjustments

  • Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user's experience.
Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Overhodet ikke. For det første ser det ut som at banene er ganske korte, de har også tatt banesystemet fra 2D-Mario spillene. I motsetning til de tidligere 3D Mario-spillene hvor man hadde en "hovedby" der man selv kan bestemme hvilke baner man vil spille, har man her et veldig lineært system. Musikken er også langt i fra like bra, og masse annet. Det fungerer greit nok på et 3DS-spill, men jeg forventer mye mer av et Mario-spill til Wii U. Hele spillet virker rett og slett billig i forhold til de tidligere spillene.

 

Lag et 64/Galaxy-lignende spill til Wii U bare med større baner og nye gameplay elementer, da er jeg fornøyd. :)

Ikke glem sunshine:) det fortjener en etterfølger

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Galaxy var en etterfølger som tok det beste fra Sunshine og droppet det som ikke var så bra.

Vannkanona var jo bra, også det at karakterene snakket med ekte stemme uansett hvor rart det var og begge to ble fjernet, det jeg syns de burde prøve seg på er et mario and luigi lignende spill men med super mario galaxy grafikk, bare prøv å forestille deg en stor open rpg verden i super mario universet. Hadde vært en drøm komme i oppfylelse:) uansett så skulle jeg mye heller hatt en super mario sunshine 2 istedenfor super mario galaxy 2, toeren var akkurat som eneren utenom at yoshi er med

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Helt merkelig prising på elkjop.no hvertfall:

 

3DS: 1100 kr.

2DS: 1200 kr.

DSi: 1200 kr.

3DS XL: 1500 kr.

 

Det naturlige hadde i forhold til funksjonalitet/innhold hadde vært DSi til 600 kr, 2DS til 800 kr, 3DS til 1200 kr og 3DS XL til 1400 kr.

Huh? jeg trodde 2ds skulle være en billigere 3ds??? hvem i sin rette tilstand ville noen gang finne på å kjøpe en 2ds framfor en 3ds når 2ds er dyrere? dette er bare rart...

Lenke til kommentar

Noen andre her inne som er giret på X og Y? :D har ikke spilt et Pokemon-spill siden Gold/Silver, og det nye ser rett og slett utrolig trivelig ut. Hadde vært gøy hvis vi klarte å bygge opp et lite community her inne, så kan vi battle hverandre ;)

 

Ser ut som spillet får god mottakelse og.

 

Fra Shacknews sin anmeldelse (9/10)

 



"In the land of Pokemon, the original 151 monsters are king. Witness the complaints that inevitably follow every single new entry in the series, almost all of which inevitably boil down to: "but they aren't as good as the originals." Well kids, I have good news for you. Pokemon X and Y are all about the franchise's golden oldies. "

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...