Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har holdt på med Castlevania: Lords of Shadow: Mirror of Fate på 3DS og må si meg positivt overrasket. Liker slåssingen, gåtene og utforskingen. En fin miks. Tror faktisk det er et av de beste spillene jeg har spilt på 3DS. Det hadde jeg ikke trodd før jeg startet på det. Historien er grei også. Ser også veldig frem til Lords of Shadow 2 som kommer senere i år.

Lenke til kommentar

Jeg så på en fyr spille gjennom det på YouTube og følte at det holdt for meg egentlig. Ser kult ut og sånt, men kjente at jeg ikke trengte og spille det selv. Gleder meg veldig til Lords of Shadows 2 ja! :D

Spiller Tales of the Abyss på3DS for tiden, men er litt mett på serien etter at jeg fullførte Tales of Graces rett før jeg begynte på Abyss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Seriøst Lykketrolling, du fremstår bare som en sutrekopp med slike innlegg. Skryt heller av spillet enn å rakke ned på formumedlemmene, alle her inne er fan av gode spill. Jeg kan forresten henge meg på anbefalingen av Steamworld Dig, det beste og mest gjennomførte spillet i sin sjanger synes jeg. Det er neppe mulig å få mer valutta for pengene på 3ds, koster bare 65 kroner.

 

Om en måneds tid kommer også Phoenix Wright, så tidene forandrer seg også på eShop...

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Også eShop på Wii U får noe spennende i høst:

 

Wii Sports Club

 

Jepp, endelig etter 7 år kommer online Wii Sports. Hver sport får sitt eget eShop-spill. Tennis og bowling ute først i november. Alle er forbedret med Motion Plus-støtte for mer nøyaktig kontroll. 10 euro per spill, men kan prøves ut gratis i 24 timer.

 

 

Enhanced versions of all five original Wii Sports games planned.
- Digital only. Sports sold separately.
- Available November 7th.
- Tennis and bowling first.
- "Try Out Pass" - Lets you try out any sport for 24 hours when you first download, for free.
- "Day Pass" - Unlimited access to all sports for 24 hours.
- "Single Sports Pass" - Purchase each sport separately.
- Wii Remote Motion Plus for all sports.
- Training, local, and online multiplayer modes.
- Miiverse integration for online messages.
- "Clubs" - State or regional clubs to join.
- Can compete with just club members, or can compete with your club against other clubs, to increase your club ranking.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Vet dette er blasfemisk i denne tråden, men...

 

Steamworld Dig Review: 9.5/10

 

Det er faktisk mulig å lage bra spill til eShop, tro det eller ei. Men det er jo ikke Mario eller Zelda, så tviler på at noen her bryr seg. Men jeg vet jeg taler for døve ører her, så gidder ikke kaste bort mer tid på dere.

 

Må innrømme at jeg kjøpte Steamworld Dig for et par dager siden men har ikke spilt det ennå. Har lest en del bra om dette spillet så da ble det et kjøp.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg hadde først svimt av, så hoppet av glede.

Grafikken var jo så vakker allerede på det første spillet 11 år siden så bare prøv å forestille deg metroid prime på wii u 2014, hadde blitt vanskelig og se om vi ser en film eller spiller et spill:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...