Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Tror ikke jeg har rørt Pokemon siden jeg hadde noen timer med Leaf Green. Blir dog veldig fristet av X/Y, men blir nok ikke kjøp før over nyåret.

du burde prøve black and white spillene, de er kjempe gode:)

Lenke til kommentar

Blir nok Pokemon Y på meg denne uka tenker jeg. Det var mest på grunn av Pokemon og det nye Zelda spillet jeg skaffet med en 3DS XL tross alt. :)

 

Jeg hadde helt glemt å kjøpe Black 2 eller White 2, så må vel skaffe meg et av dem også snart.

Endret av Blake
Lenke til kommentar

Galaxy var en etterfølger som tok det beste fra Sunshine og droppet det som ikke var så bra.

Jeg synes Sunshine var bra, alt ved spillet var bare herlig. SKulle gjerne sett dem lage enda et spill av det :)

 

Folk som ikke har peiling? Les: Besteforeldre, foreldre, tanter, onkler......

Om elkjøp priser slikt for å lure intet anende personer så sier jo det litt om elkjøp...

Jeg synes det er latterlig å lansere 2ds i det hele tatt. Bortkastet tid Nintendo kunne brukt til f.eks å lage et nytt F-Zero spill.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg synes Sunshine var bra, alt ved spillet var bare herlig. SKulle gjerne sett dem lage enda et spill av det :)

Bowser hintet jo på slutten av spillet også at det ville komme en etterfølger når han sa han skal komme tilbake, jeg anser ikke galaxy spillene som noen etterfølgere siden dem har helt annen handlig, sunshine var vell en etterfølger til super mario 64 vist jeg ikke tar feil? likte baby bowser veldig mye i det spillet når han kledde seg ut som mørke mario og slikt, på galaxy er han bare en sutrebaby i det skipet sitt

Lenke til kommentar

Bowser hintet jo på slutten av spillet også at det ville komme en etterfølger når han sa han skal komme tilbake, jeg anser ikke galaxy spillene som noen etterfølgere siden dem har helt annen handlig, sunshine var vell en etterfølger til super mario 64 vist jeg ikke tar feil? likte baby bowser veldig mye i det spillet når han kledde seg ut som mørke mario og slikt, på galaxy er han bare en sutrebaby i det skipet sitt

Helt enig. Sunshine var etter min mening 10 ganger bedre enn galaxy. Men noe nytt sunshine er nok ikke i tankene til Nintendo enda, så vi må nok bare vente å se hva som skjer :)

Lenke til kommentar

US Retailer Lists Luigi's Mansion: Dark Moon For Wii U

 

If you were one of the people who wished for a domestic version of this spooky title then you may be interested to learn that US retailer Newegg.com has listed a Wii U version on its site, with a release date of December 31st. http://www.nintendolife.com/news/2013/10/us_retailer_lists_luigis_mansion_dark_moon_for_wii_u

Hadde ikke gjort noe om det kom til wii u, men dette er vel for godt til å være sant.
Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Likte ikke Sunshine noe særlig. Mario med våpen? Riktignok ikke et ekte våpen, men det føltes feil.

Folk er alltid kritiske når det er noe nytt i en spill serie, folk var kritiske til wind waker men det ble en mega suksess samme går for sunshine som er mye bedre enn super mario 64 og galaxy:)

Lenke til kommentar

Super Mario 3D World hands-on preview "Overall, I was left very impressed by a game I wasn’t expecting to fall so completely in love with."

 

Excellent visuals only serve to cap off what is already promising to be one of the Wii U’s best exclusives.

 

http://metro.co.uk/2013/10/07/super-mario-3d-world-hands-on-preview-the-real-deal-4137330/

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det var mye nytt i både 64 og Galaxy, og jeg elsket dem for det. Sunshine synes jeg aldri var like morsom.

Ja, på 64 kunne man hoppe inni maleri, sunshine kunne man bruke vann kanon, og på galaxy kunne man gå opp ned, derfor er det nye mario spillet en nedgrading til et spill som hører til 3ds...

Lenke til kommentar

Det var en trist dag i går.

 

Jeg fant Resident Evil 4 brukt i en butikk og så frem til en skikkelig kosestund med Wii'en, for første gang på lenge. Dessverre virker det som om Wii'en er død. Den klarer i alle fall ikke å lese noen plater. En æra er forbi. Det blir vel å kjøpe en ny konsoll, men jeg må komme over tapet før jeg kaster meg uti et nytt forhold.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det var en trist dag i går.

 

Jeg fant Resident Evil 4 brukt i en butikk og så frem til en skikkelig kosestund med Wii'en, for første gang på lenge. Dessverre virker det som om Wii'en er død. Den klarer i alle fall ikke å lese noen plater. En æra er forbi. Det blir vel å kjøpe en ny konsoll, men jeg må komme over tapet før jeg kaster meg uti et nytt forhold.

Det er ikke sikkert wiien er død da, var en gang et par år siden min wii ikke ville slå seg på men viste seg den bare var overheta, kanskje levere den til reparasjon?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Får jo Wii U til 1890,- som kan spille alle Wii-spill.

Trodde man ikke kunne spill wii spill på wii u? man kan ihvertfall ikke spille gamecube spill som gir den ett kraftig minus, og det er jo savene som man mister med wiien så om man bare kjøper seg en ny en må man gjøre alt på nytt igjen:/

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...