Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

 

Metroid Prime var utrolig vakkert. Var helt fortapt i den mystiske og stemningsfulle verdenen.

Men jeg syns ikke treeren var så spesiell så håper virkelig de kan lage spillet slik som toeren var, det spillet er rett og slett bare et av de råeste spillene jeg noen gang har spilt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Coolshop har Xenoblade på lager nå. Bare nevner det siden det er blitt veldig vanskelig å få tak i, og ikke minst fordi det er et fantastisk spill.

 

Edit: Kjøpte visst det siste eksemplaret av Red Steel. Det sto at det var få igjen på lager når jeg bestilte, mens nå står det ikke på lager :p

Endret av Crazy Joe Davola
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grafikken kunne sikkert blitt skarpere på Vita, men ellers ser jeg ikke hvorfor det skulle være så mye bedre der. En fin ting med DS og 3DS er at de har to skjermer, og hvis du ser på gameplay fra Bravely så ser du at du får opp kartet på den nederste skjermen, noe som er veldig greit.

Mer gimmick greit, jeg er da bare sint fordi at Vita ikke får alle de gode spillene.

 

Den er bedre og holde, skjermen er bedre, og alt funker rett og slett perfekt.

3ds on the other hand ............

Har 3ds, 3ds XL og Vita, og det irriterer meg at vi som liker spill må slite på grunn av denne konkurransen.

Vil du ha bra spill men gå over til plast og firkantede maskinvare som får fingrene til og bli slitne 3ds.

 

Vil du ha det motsatte men mindre spill, Vita -_-

 

 

Jeg haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater 2 skjermer.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Tja, hver sin smak. Liker (3)DS og Vita like godt. Det viktigste for meg er at det faktisk kommer slike spill. Men du har rett i at Vita trenger noen (J)RPG. Er vel bare Persona: Golden som er ute, og ingen andre i vente? Tales of-spillene skulle i hvert fall fått porter.

Har ikke noe problem med at 3DS får de beste spillene.

Men PSP var kjent for og ha masse Jrpg spill, men det er ingen til Vita per dags dato, bortsett fra gamle spill.

Var det noe Vita kunne trengt så var det et Jrpg spill.

Spesielt dette.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...