Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eiji Aonuma intervju.

“I just wanted to say, I’ve been a bit surprised by the focus on my comments about Skyrim"

“I started playing Skyrim because the name was so close to ‘Skyward Sword’ and I wanted to see what that was about. [laughs]

 

“But there was no inspiration taken from Skyrim. It didn’t impact what I was thinking about for future Zelda titles. I’m always thinking about,

‘Okay, next time, what are we going to do with the next one?’ As a producer, whenever I can find more time to play games, I’m taking that free time to go out and play other games just to play them and see what’s out there.

 

http://www.usgamer.net/articles/wind-waker-hd-remaking-a-classic

Endret av PÃ¥inter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fin video Crazy Joe! Forskjellene var definitivt større enn jeg trodde. Tror vi husker spillet som penere enn det egentlig var, nostalgiens slør kan man kanskje kalle det.

 

Jeg rundet egentlig aldri WW, ga opp to ganger på den der triforce-bit-samlingen. Kanskje jeg skal prøve meg på nytt nå.

 

EDIT: Da kjøpte jeg likegreit WW fra elkjøp på ren impuls. 349 er en svært god pris for et Nintendo-spill :)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Nå som X/Y er rett rundt hjørnet, så har jeg et spørsmål til folk som har runda B/W og B2/W2. Vel, det har seg slik at jeg kjøpte alle spillene på lansering, men jeg har egentlig nesten ikke rørt dem. Lengste jeg har kommet på Black er Pinwheel Forest etter at jeg slo andre gym. Og på de tre andre spillene har jeg bare fått pokedex. Så er spørsmålet mitt (jeg vil ikke ha enda fler uferdige pokemonspill før nye spill kommer ut), basert på erfarne folk's spilletid, hvor lang tid tror dere det vil ta for meg å runde alle spillene før den 12. Oktober? Jeg vet det er knapt en måned igjen, men jeg tror jeg kan rekke det hvis jeg bare spiller Pokemon og nesten ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Nå som X/Y er rett rundt hjørnet, så har jeg et spørsmål til folk som har runda B/W og B2/W2. Vel, det har seg slik at jeg kjøpte alle spillene på lansering, men jeg har egentlig nesten ikke rørt dem. Lengste jeg har kommet på Black er Pinwheel Forest etter at jeg slo andre gym. Og på de tre andre spillene har jeg bare fått pokedex. Så er spørsmålet mitt (jeg vil ikke ha enda fler uferdige pokemonspill før nye spill kommer ut), basert på erfarne folk's spilletid, hvor lang tid tror dere det vil ta for meg å runde alle spillene før den 12. Oktober? Jeg vet det er knapt en måned igjen, men jeg tror jeg kan rekke det hvis jeg bare spiller Pokemon og nesten ikke noe annet.

Når du sier alle, mener du alle Pokémon-spillene som er lansert? Jeg brukte 30-40 timer på BW og BW2. Jeg har vel brukt såpass lang tid på alle de andre spillene også. Dog, så er jeg av den typen som bruker veldig lang tid på disse spillene (skal jo nytes!), så du vil nok klare det en del fortere. Men hvorfor spille dem ferdig før 12. oktober? Kan jo bare vente med å spille XY. :)

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Når du sier alle, mener du alle Pokémon-spillene som er lansert? Jeg brukte 30-40 timer på BW og BW2. Jeg har vel brukt såpass lang tid på alle de andre spillene også. Dog, så er jeg av den typen som bruker veldig lang tid på disse spillene (skal jo nytes!), så du vil nok klare det en del fortere. Men hvorfor spille dem ferdig før 12. oktober? Kan jo bare vente med å spille XY. :)

Alle som i nevnte spill (B/W/B2/W2). Kanskje jeg formulerte meg litt dårlig. Men du er ikke alene, selv liker jeg å bruke lang tid på spill, bare utforske og stoppe for å snakke med hver eneste en man finner på veien. Alle steder må utforskes skikkelig for min del når jeg spiller Pokemon. :p Og vel, jeg ser veldig fram til X/Y. Og man vil jo helst spille nye spill med en gang man kjøper de.

Lenke til kommentar

Alle som i nevnte spill (B/W/B2/W2). Kanskje jeg formulerte meg litt dårlig. Men du er ikke alene, selv liker jeg å bruke lang tid på spill, bare utforske og stoppe for å snakke med hver eneste en man finner på veien. Alle steder må utforskes skikkelig for min del når jeg spiller Pokemon. :p Og vel, jeg ser veldig fram til X/Y. Og man vil jo helst spille nye spill med en gang man kjøper de.

Hehe, kjenner følelsen! Men skal du bare spille BW og BW2, burde du rekke det. Spiller du 4 timer hver dag i 2 uker, burde du ha spilt gjennom begge to. Bare husk å spill BW først. :)

Lenke til kommentar

Hehe, kjenner følelsen! Men skal du bare spille BW og BW2, burde du rekke det. Spiller du 4 timer hver dag i 2 uker, burde du ha spilt gjennom begge to. Bare husk å spill BW først. :)

Ja, det er det som er planen. Det blir ikke det samme om man skal spille oppfølgerne først. Jeg liker Pokemon like mye som jeg alltid har gjort, men synd jeg ikke klarer å prioritere det like mye som før. Jeg begynner å spille, så bare slutter jeg, og sånn er det med de fleste spill. Jeg bare klarer ikke å holde på lenge selv om de er bra. Siste Pokemon-spill jeg spilte intenst på var Diamond og Pearl (mest Diamond). Er enkelte onlinespill som har tatt opp meste av tiden min de siste årene. Men jeg skal virkelig begynne å spille Pokemon mer igjen nå, forhåpentligvis. :D

Lenke til kommentar

Må du virkelig spille alle? Pengene er jo allerede brukt, de får du jo ikke igjen ved å runde spillet. Det er heller ikke sånn at det er noe særlig story i pokemon-spillene, så du går ikke glipp av noe der heller.

 

Etter min mening er det større risiko for at du blir utbrent på hele serien hvis du tvinger deg gjennom to spill på en måned. Når X og Y kommer så vil det kanskje føles mindre spennende ...?

 

Bare min mening selvsagt, fra utsiden. Personlig har jeg ikke spilt Pokemon ordentlig siden gold, og det synes jeg er en god ting. Da er det større sjanse for at jeg er klar for et nytt et nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...