Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer faktisk å kjøpe enda en Wii U. Da tar jeg den hvite fordi en ekstra gamepad koster meg 1700kr om jeg kan stole på cdon.no sin pris eller om Nintendo kommer til å selge Gamepad seperat.

Å betale 859kr mer synes jeg ikke er mye for å ha en ekstra Wii U til Wii gaming og Virtual Console spill :)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I Japan koster gamepaden 800 kroner, så da vil jeg heller vurdert å importert en. Hvis den kommer til Norge vil den neppe koste særlig mer enn 1000 kroner. Noe annet er galskap. Man får jo en PS3 til 1700 kroner...

 

Har ikke Nintendo vært idiot, og satt reionsperre på kontrollen da?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Litt bedre nyheter: I følge Official Nintendo Magazine tar det hele ti minutter om du starter på den ene siden av byen i Lego City Undercover og kjører rundt hele byen. Og da snakker vi kun å kjøre rundt byen. Alt av utforsking kommer i tillegg. Det igjen er ikke bare sidegater, men man kan fint klatre opp på mange hustak, og det er over 100 forskjellige kjøretøyer å leke med. For å nevne noe. Gleder meg. :D

 

Ti minutter høres kanskje ikke så mye ut, men ta f.eks. Skyrim og gå rett fremover i ti minutter, så begynner man å ane litt hvor stort det egentlig er. Alt er selvsagt også en helt åpen by, :)

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Sliter virkelig med spille lysten om dagen, får meg ikke til å skur på verken PC eller Wii U :p Er det kommet noe nytt her siste mnd.? Oppdatering? Noe som helst?

Opplever stadig sånne perioder selv, og det beste har jeg funnet ut er å la spillingen ligge. Gjøre andre ting, leve livet, og så kommer spillelysten tilbake av seg selv etter hvert. Å forsøke å "tvinge" seg selv til å spille gjennom en backlog for eksempel er det verste man kan gjøre. Da blir det bare verre. Gidder man ikke slå på konsollen er det nok helt sikkert at man er litt spillelei og da er det bare å la den stå.

 

Livet har så utrolig mye bra og by på som ikke er dataspill ;)

Lenke til kommentar

Helt riktig. Har uansett skiftarbeid ved siden av, som legger opp til perioder uten gaming uansett så dette er ikke noe nytt :) Men jeg må inrømme at det gjør litt vondt inni meg når jeg ser alle spillene jeg ikke har fullført altså :(

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...