Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan se ut som EA dropper sportstitlene til Wii U. Årets Madden er annonsert kun til PS3 og 360. Fra før er det kjent at Tiger Woods 14 heller ikke kommer. Neste FIFA ventes å bli annonsert snart, så vi får se da, men det lover ikke bra. Forrige hjemmekonsoll uten EAs sportsspill var Dreamcast...

Lenke til kommentar

Spent på om Battlefield 4 og Modern Warfare 4 kommer til høsten. Det kan bli spikeren i kista hva gjelder vestlig tredjepartsstøtte.

 

Det antas at begge spillene kommer til begge generasjoner. som krever langt mer utviklingsressurser. Med PS3, Xbox 360, PS4 og Xbox 720 kan Wii U bli femte jul på vogna...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Kan se ut som EA dropper sportstitlene til Wii U. Årets Madden er annonsert kun til PS3 og 360. Fra før er det kjent at Tiger Woods 14 heller ikke kommer. Neste FIFA ventes å bli annonsert snart, så vi får se da, men det lover ikke bra. Forrige hjemmekonsoll uten EAs sportsspill var Dreamcast...

 

håper på noen gode manager spill som utnytter potensialet som ligger i konteollen.

Lenke til kommentar

Noen som har sett level up på vgtv sin siste episode? Anmeldelsen av det japanske spillet jeg ikke klarer navnet på, ni kura eller noe sånt, var glødende. Så skikkelig bra ut.

Ni no Kuni? Jeg har det til PS3. For å ta en kort "anmeldelse" blir folk flest blendet av at grafikken er laget av Studio Ghibli, så de klarer ikke å se at selve spillet bare er 100% standard JRPG som ikke gjør noe som helst nytt som ikke er gjort mange ganger før. Historien er like kjedelig som vanlig, og karakterene uinteressante. Hadde det hatt "vanlig" grafikk hadde det havnet midt på treet hos de fleste. Men nå skal det sies at jeg liker det veldig godt, til tross for at det ikke gjør noe nytt. Av og til er det bedre å forbedre det gamle enn å lage noe nytt. :)

 

Sier seg selv når Nintendo velger å utgi en konsoll som er svakere/lik som PS3 og 360.

Ærlig talt, hvor lenge skal folk mase om dette? Vil du ha PS360 kan du heller kjøpe det enn å kjøpe Wii U og klage over at det er "feil" konsoll? Wii U har et helt annet marked enn PS360, og satser på helt andre ting. Eller gjør som meg å kjøp Wii U og PS4. :)
Lenke til kommentar

Ni no Kuni? Jeg har det til PS3. For å ta en kort "anmeldelse" blir folk flest blendet av at grafikken er laget av Studio Ghibli, så de klarer ikke å se at selve spillet bare er 100% standard JRPG som ikke gjør noe som helst nytt som ikke er gjort mange ganger før. Historien er like kjedelig som vanlig, og karakterene uinteressante. Hadde det hatt "vanlig" grafikk hadde det havnet midt på treet hos de fleste. Men nå skal det sies at jeg liker det veldig godt, til tross for at det ikke gjør noe nytt. Av og til er det bedre å forbedre det gamle enn å lage noe nytt. :)

 

Ærlig talt, hvor lenge skal folk mase om dette? Vil du ha PS360 kan du heller kjøpe det enn å kjøpe Wii U og klage over at det er "feil" konsoll? Wii U har et helt annet marked enn PS360, og satser på helt andre ting. Eller gjør som meg å kjøp Wii U og PS4. :)

 

Du missforstår. Jeg mener bare at jeg ikke skjønner hvorfor folk er overrasket over at multiplatform ikke kommer til Wii/Wii U mtp alt ekstra arbeid som må til for å få spillene til å virke på konsollen.

 

For the record så har jeg Wii, PS3 og Xbox360 og skal nok ha alle i den kommende generasjonen også. Wii/Ps3 brukes klart minst. Kjører bare eksklusiver på dem

Lenke til kommentar

Kan se ut som EA dropper sportstitlene til Wii U. Årets Madden er annonsert kun til PS3 og 360. Fra før er det kjent at Tiger Woods 14 heller ikke kommer. Neste FIFA ventes å bli annonsert snart, så vi får se da, men det lover ikke bra. Forrige hjemmekonsoll uten EAs sportsspill var Dreamcast...

 

Dette er jo på ingen måte bra nei, men vi treng kanskje ikkje å svartmale det endå heller, då PS360 tross alt har solgt betrakteleg meir enn WiiU. Men så er det jo denne vonde sirkelen med lite solgte konsollar - lite tredjepartsstøtte - mindre solgte konsollar og så vidare. Vi får håpe Nintendo klarer å få nok ekslusive titlar, blest og interesse for WiiU slik at EA hiv seg rundt, noko Nintendo framleis kan klare. Eg har i alle fall trua endå!

Lenke til kommentar

Jeg bringer dårlige nyheter:

 

http://gamingeveryth...ing-to-ps3-360/

 

Dette er utrolig trist "Fans will be able to grab Legends for either platform in September. Unfortunately, the Wii U version has now been delayed from February 26 to September as well. Ubisoft Montreal is working on all three releases of Rayman Legends."

 

Der var en eksklusiv borte fra Wii U, dette likte jeg ikke i det hele tatt.

Jeg ville at Rayman Legends skulle være en eksklusiv.

Det blir uansett skaffet på Wii U siden jeg har bestilt det for 4-6 uker siden til denne plattformen.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...