Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte med denne på coop i dag :)

 

Et annet spørsmål, jeg gav jo opp Wii litt tidlig, og tenkte derfor å plukke med meg noen ekstra spill, på disk, siden det ikke virker som det kommer på eshop.

 

Har dere noen tips

 

 

Super Mario Galaxy 2, hvis jeg skal velge én. Jeg mener det spillet står helt uten konkurranse i sin sjanger (bortsett fra eneren da...)

Lenke til kommentar

Forget the Sixaxis — the Wii U’s GamePad has nine-axis controls

 

 

In a lab in Santa Rosa, Calif., PNI Sensor Corporation developed a magnetic sensor for Nintendo’s new controller that provided the device with a nine-axis understanding of its orientation.

 

Put simply, the GamePad is one of the best motion-control devices on the market.

http://venturebeat.c...epad-nine-axis/

 

 

Nintendo Wii U GamePad - more responsive than your TV?

 

The result is a major vindication for Nintendo's streaming technology, because we could find absolutely no difference between the input latencies of the PlayStation 3D monitor and the Wii U GamePad based on the 60FPS sample we got from our camera.

 

http://www.eurogamer.net/articles/df-hardware-wii-u-gamepad-latency-analysis

 

Hvem skriker om at Nintendo ikke henger med.....?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Testa Black Ops 2 på X360 og WiiU versjonen samtidig her nå og det så minimal forskjell at det er latterlig hvor blåst opp det er at WiiU versjonen ikke er like bra.

 

Jeg synes faktisk WiiU versjonen er skarpere men det er litt svake texturer rundt omkring. Men fikk sjokk når jeg gikk tilbake til X360 kontrolleren etter et par dager med WiiU.

 

Det er jo så sinnsykt mye bedre med padden, det er helt latterlig forskjell. Multiplats blir herved kjøpt på WiiU for å si det slik.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da gikk jeg til innkjøp av Wii remote m/motion pluss + nunchuck til totalt 115kr på ebay. Da er jeg committed, må kjøpe Wii U nå. :p

 

Tenker å skaffe Wii U ZombiU-bundelen da flere virker å være fornøyd med det spillet. Tenker jeg må ha NSMBU også.

 

Hadde aldri Wii, så tenker jeg har mange godbiter i vente. Må ha SMG og SMG2 ihvertfall.

 

Har også lyst på Kirbys Epic Yarn. Noen som har spilt det og kan si noe om det? Grafikken ser herlig ut.

Må nok ha flere must haves i Wii-katalogen, men kan ikke skaffe alt med engang.

Endret av 640509-040147
Lenke til kommentar

Det er vel klassisk at slike forskjeller blir overvurdert :) Er ellers enig i at det er mye bedre å spille slikt med Wiimote, men foretrekker vel strengt tatt mus & keyboard.

 

Har ellers samlet alle coinsene i Mario nå, så da er det vel bare challenges igjen. Fantastisk bra spill!

Lenke til kommentar

Utrolig artig at det er så mange som viser interesse for Nintendo nå etter at Wii U ble lansert. Ser mange ønsker å få med seg Wii-spill og utstyr. Dere har noen fantastiske opplevelser i vente. De eksklusive spillene til Wii er noen av de aller beste der ute.

 

Larzen: Må si meg enig. Padden er virkelig god å holde i. Har nå spilt Spec Ops: The Line på PS3, og kontrolleren er ikke i nærheten av å være like behagelig som padden.

Lenke til kommentar

Og der begynte jeg nedlastingen av Tekken for tredje gang. Prøvde å la den stå på over natten, men våknet til en feilmelding. Dermed måtte jeg slette alt jeg hadde lastet ned og starte driten på nytt igjen. Hvorfor kan de ikke bare ha en download manager som klarer å starte downloads fra der den stoppet? Eller enda bedre: en som ikke sletter alt sammen ved hver minste feilmelding? Det er ikke det at jeg ikke liker å måtte laste ned 45GB...

Lenke til kommentar

Det download-systemet virker virker elendig om din erfaring er representativ, får håpe det endres.

 

Ellers enig med Crazy Joe både i at det er en haug bra eksklusiver til Wii, og at det er gøy med økt interesse rundt Nintendo. Angående kontrollere, så synes jeg vel fremdeles at 360-kontrolleren er den mest behagelige, men enig i at Gamepaden er bedre enn PS3-kontrolleren, men så er ikke den akkurat ideel for store, nordiske hender :)

 

Alle Kirby-spill er enkle, og småkjedelige imo. Verdt å spille gjennom, men sjelden noe å komme tilbake til. Dessverre. Når skal vi forresten få den 25 års-pakken her i Europa?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det stor forskjell på bildekvaliteten ved å spille Wii spill på Wii U kontra Wii'en?

Har en del Wii spill jeg ikke har fått tid til å fullføre enda.

 

Spillene samler seg opp mens tiden til å spille blir kortere til eldre jeg blir. :roll:

 

Forskjellen er ikke stor, men den er merkbar. Jeg kommer til å spille alle mine ikke-gjennomførte Wii-spill på Wii U fra nå av (utenom Brawl og Mario Kart pga gamecube-kontrollerne).

Lenke til kommentar

Kan tenke meg det ikke er lurt å overføre alt innhold fra Wii'en min over til min Wii U siden jeg har en del homebrew på den. Er bare savefiles jeg vil ha, men så langt jeg veit går det ikke an å overføre saves til spille som har onlinemuligheter. Har ikke lyst til å få gull på alle Mario Kart cup'ene igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...