Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er veldig synd at Wii U ikke støtter 5.1 eller 7.1 lyd. Selv min PS3 konsoll støtter det og den har optisk inngang som ikke Wii U har. Nå har jeg kun 2.1 lyd som er bare helt ok

 

Er noe surt fordi jeg vil ha et glimrende lydbilde også, jaja kan ikke få alt man ønsker selvom jeg har dette på den nevnte konsollen :)

 

Støtter den ikke dette via HDMI-porten? De fleste nye anlegg har vel HDMI-inngang?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke dødd enda med min første karakter.. Ikke kommet sååå langt heller, men.. Det jeg lurte på.. Om jeg dør, er det ikke bare å loade et savegame, så har man den "første personen" igjen?

 

Edit: Ja, snakker om ZombiU, forresten.. :p

 

Og, helt off topic: Karl og Rune fra VG, er de her på diskusjon.no, noen som vet? :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Første Wii-spillet jeg ville skaffet er forøvrig Super Mario Galaxy, eller er jo alle de vanlige Nintendo-spillene, Brawl, Twilight Princess, Skyward Sword, Galaxy 2, Metroid, New Super Mario Bros (når man er ferdig med U-versjonen), Mario Kart, Donkey Kong osv. Anbefaler også Wii Sports Resort, de to Pikmin-spillene (som kom i forbedrede versjoner til Wii), Resident Evil 1 og 4 Wii-versjonene, Last Story og en hel haug andre ting også, men nå har du jo et greit utvalg å starte med :)

Lenke til kommentar

Jeg har tilgodelapp på Elkjøp, 200,-. Hvilket spill bør jeg kjøpe til Wii U nå? Jeg har Mario og ZombiU.

Lurer på Nintendo Land, men er det verdt å kjøpe?

Jeg liker NintendoLand i små doser, men det er absolutt best som multiplayer med flere spillere. (tre, fire stk.) Ellers spørs det hva du liker, og hva du har fra før. Jeg laster ned Tekken nå. Det er på flere plattformer, men Wii U-versjonen har en del DLC-folk inkludert og en del Nintendo-ekslusive ting som Nintendo-kostymer. Batman er også meget bra, og du får med en god del DLC på Wii U-versjonen. Ellers har vi jo Sonic & All-stars racing transformed. Meget bra go-kart spill, og ikke "bare en Mario Kart klone"
Lenke til kommentar

Hmm. Jeg trenger litt hjelp her, om noen vet hva jeg kan gjøre. Det gjelder min Wii. Jeg skulle bare overføre tinga fra min Wii til Wii U, men fikk Error Code 32024. I November 2011 sluttet min Wii å lese Wii-spill for andre gang. Gadd ikke sende den til reparasjon med en gang. Tidlig 2012 gikk jeg til Gamestop med den, men de ville ikke sende den til reparasjon for meg fordi garantien var gått ut på dato... Kjøpte min Wii 17. Februar, 2007, på Gamestop i Karl Johan's gate (som den gang hette Free Record Shop). Det må da gå an å få butikken til å sende inn din konsoll som er ute av garanti til reparasjon? Garanti betyr jo bare at du får den gratis reparert (om du ikke har ødelagt den bevisst med vilje, for i det tilfellet må du betale, med mindre de ser du ikke gjorde det med vilje) så lenge den er innen garanti. Vil da tro at Gamestop er pålagt å sende inn konsoller som er ute av garanti imot betaling. Det gikk noen måneder og suget etter å spille på Wii igjen kom tilbake. Jeg spurte en venn av meg som har Homebrew Channel, USB Loader og sånt om hjelp, siden jeg følte meg hjelpesløs av Gamestop som nektet å hjelpe meg. Vi skulle fikse HBC (det gikk fint an å innstallere uten problemer). Men jeg fikk ikke USB Loader eller hva det var til å virke, så ga opp midt under innstalleringen siden vi begge så at min Wii ikke tillot meg å fullføre. Så bare fjernet jeg HBC og alt ulovlige greier igjen (dette var første gang jeg skaffet ulovlige ting til min Wii) ettersom jeg innså at det var ubrukelig da. Og det ser ut til at min Wii er bricket nå (dette innså/oppdaget jeg ikke før nå, mange måneder senere), som er Gamestop på Gunerius sin feil, som ikke ville hjelpe meg, så jeg følte meg tvunget til å ta saken i egne hender og fikse den på ulovlig vis. Det var som jeg sa Gamestop på Gunerius som ikke ville sende den inn. Bør jeg prøve på Gamestop i Karl Johan's gate, som var der jeg i utgangspunktet kjøpte den da det hette Free Record Shop? Er det noe jeg kan gjøre i det hele tatt?

 

Edit: Jeg har fortsatt kvitteringen og bevis på hvor jeg kjøpte den (inkl. papirer fra første gang jeg fikk den reparert for samme problem i November, 2008).

Endret av AgeOfRave
Lenke til kommentar

Kjøpte med denne på coop i dag :)

 

http://www.bigben-in...produit/id/6298

 

tenkte det var greit når jeg skal hjem å reise og vil passe på gamepaden etc.

 

 

Et annet spørsmål, jeg gav jo opp Wii litt tidlig, og tenkte derfor å plukke med meg noen ekstra spill, på disk, siden det ikke virker som det kommer på eshop.

 

Har dere noen tips

 

tenkte på mario galaxy 2

super smash bros brawl

metroid prime trilogy

Donkey kong country returns

 

Noen andre? Zelda fks, silent hill har jeg spilt, og syntes det var vedlig bra

 

No More Heroes er veldig bra på Wii, oppfølgeren spilte jeg aldri helt ut dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...