Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Daenerys, Melisandre ... og Arya (nei, ikke sesong èn Arya - you perv) merkelig nok ... tickles my end-bits. Til tross for at Ellaria sin personlighet i serien er på lik linje med balanseevnen til en toast med syltetøy er det noe ved henne også for min del. Men det var vel ikke personlighet vi skulle snakke om uansett. Når det kommer til gutta så må jeg gå for hjemmegrodd kjøtt. Tormund, din hunk.  Om vi snakker penest som i penest-penest og ikke bare hvem min penis liker best. Da blir det vel Daenerys, Melisandre og Margaery + Loras. 

 

Ifølge Queen of Thorns var hun god i sin prime da....

Lenke til kommentar

Daenerys, Melisandre ... og Arya (nei, ikke sesong èn Arya - you perv) merkelig nok ... tickles my end-bits. Til tross for at Ellaria sin personlighet i serien er på lik linje med balanseevnen til en toast med syltetøy er det noe ved henne også for min del. Men det var vel ikke personlighet vi skulle snakke om uansett. Når det kommer til gutta så må jeg gå for hjemmegrodd kjøtt. Tormund, din hunk.  Om vi snakker penest som i penest-penest og ikke bare hvem min penis liker best. Da blir det vel Daenerys, Melisandre og Margaery + Loras. 

 

Ifølge Queen of Thorns var hun god i sin prime da....

 

Øh, Arya spiller 16 så du burde vel kanskje ikke kalle andre for pervs? Hun er jo fremstilt som en litt guttete jentunge i serien. Klart, hun er jo 19 i virkeligheten da. 

Lenke til kommentar

 

Daenerys, Melisandre ... og Arya (nei, ikke sesong èn Arya - you perv) merkelig nok ... tickles my end-bits. Til tross for at Ellaria sin personlighet i serien er på lik linje med balanseevnen til en toast med syltetøy er det noe ved henne også for min del. Men det var vel ikke personlighet vi skulle snakke om uansett. Når det kommer til gutta så må jeg gå for hjemmegrodd kjøtt. Tormund, din hunk.  Om vi snakker penest som i penest-penest og ikke bare hvem min penis liker best. Da blir det vel Daenerys, Melisandre og Margaery + Loras. 

 

Ifølge Queen of Thorns var hun god i sin prime da....

 

Øh, Arya spiller 16 så du burde vel kanskje ikke kalle andre for pervs? Hun er jo fremstilt som en litt guttete jentunge i serien. Klart, hun er jo 19 i virkeligheten da. 

 

Arya er 11 år i sesong én.

Lenke til kommentar

Hun svarte assistenten til Daenerys er også utrolig fin. Ellers er det jo flust av mindre roller som spilles av smellfine skuespillerinner.

 

Manlige skuespillere har jeg ikke noen sterke preferanser, men hadde vært morsomt å høre hva kvinnelige serie mener... jeg blir alltid like overrasket! Dama melder Jon Snow, og den kan jeg se. Eksmannen til Daenerys burde jo også være en bra kar?

Lenke til kommentar

 

Det er jeg klar over, men om du leser det han skriver så sier han "ikke sesong 1". Jeg tok utgangspunkt i sesong 6.

 

You want that good argument, but you need that baaaad logic.

 

 

Nå forsto jeg ikke helt hva du mente. Om vi ser bort ifra sesong 1 arya som med dine ord er pervo å like, sesong 2 arya er en 12 år gammel jente spilt av en 15 åring. 

 

post-163290-0-43704500-1464383480_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nå forsto jeg ikke helt hva du mente. Om vi ser bort ifra sesong 1 arya som med dine ord er pervo å like, sesong 2 arya er en 12 år gammel jente spilt av en 15 åring. 

 

Du tok utgangspunkt i sesong 6. Hvor Maisie er 19 og spiller en karakter som er 16. No problem then. Verken av eller på skjermen. Samtidig sier du jeg ikke burde kalle andre pervs.... fordi...? Fordi what exactly? Er det galt av meg å si jeg liker ei jente som er 19? Det er ze baaad logic.

 

Er du uenig i at det er litt pervo å like sesong 1 Arya/Maisie, btw? For jeg vil kalle det litt pervo.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

 

Nå forsto jeg ikke helt hva du mente. Om vi ser bort ifra sesong 1 arya som med dine ord er pervo å like, sesong 2 arya er en 12 år gammel jente spilt av en 15 åring. 

 

Du tok utgangspunkt i sesong 6. Hvor Maisie er 19 og spiller en karakter som er 16. No problem then. Verken av eller på skjermen. Samtidig sier du jeg ikke burde kalle andre pervs.... fordi...? Fordi what exactly? Er det galt av meg å si jeg liker ei jente som er 19? Det er ze baaad logic.

 

Er du uenig i at det er litt pervo å like sesong 1 Arya/Maisie, btw? For jeg vil kalle det litt pervo.

 

 

Jeg spesifiserte sesong 6 ja, ikke du (mest for å være hyggelig). Man kan, utifra logikken din trekke den konklusjonen at du finner Arya deilig i sesong 2. Da er du en perv. Du sa at du synes Arya ticles your end bits om man ser bort ifra sesong 1, så sesong 2-3-4-5 er up for grabs. Når man i tillegg vet at Arya spiller en litt guttete jentunge, og serien helt klart jobber hardt med å gjøre hun yngst mulig og minst mulig sexy. Det var derfor jeg reagerte litt da.

 

Det er utrolig mange digge damer i serien, men jeg anser ikke karakteren Arya som en av de da jeg ikke tenner på jentunger. Men whatever floats your penis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...