Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis så skjer, så vil jo i så fall endelig den delen av historien virkelig få fart på seg. Folk har klaga siden episode 1 sesong 1 at det skjer for lit med WW, og lurt på når de skal komme sørover...

 

Det jeg lurer er om han som ble omdannet til Night King er en viktig person eller bare en random person? Det samme med de andre. 

Lenke til kommentar

Ok , fjernet et par innlegg her som var ren avsporing eller diskuterer trådens regler som er klare nok til og med for en vimsete moderator som meg.
Min anbefalning er å ikke sitere disse innleggene som ødelegger litt morroa for andre , post heller et par kjappe poster om det du liker med serien mens du rapporterer innlegget og forhåpentligvis får vi tatt hånd om det før det ødelegger for alle.
Hadde jeg hatt tid til det hadde jeg brukt F5 som en gal på denne tråden og sørget for å sende synderne til ånderiket for å så ta en White walkers på kroppene deres og sent dem på søppeldinga i forumet for en grundig oppryddning av andre slike poster...
Ikke kommenter denne advarslen, har du innspill ta det på pm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mad King er et godt tips, men kanskje Three Eyed Raven som gjorde det, og derfor han var så opptatt at Bran ikke skulle være for lenge andre steder.

Etter å ha sett denne

 

 

har jeg mer tro på at det er the three eyed raven som snakket med the mad king.

 

Sorry, men den stemmen taklet jeg ikke å høre på lenge nok. 

Lenke til kommentar

Ein av dei beste episodane så langt. Eg sat og måpa dei siste tjue minuttane.

 

 

Likevel vart eg litt skuffa over skapinga av White Walkers. Eg hadde sett for meg at dei hadde sin eigen kultur og eigne gudar, spesielt med tanke på det med babyane til Craster vart lagt på eit alter i ein slags sermoni og gjort om til ein walker. No er det litt meir "experiment gone wrong"-kjensle med det, sidan dei skulle vere soldatar for Children of the Forest. 

Lenke til kommentar

Det var tross alt det det handlet om i første scene i første episode i første sesong. Hvis man hater zombieapokalypser burde man vel skjønne at dette ikke var serien for seg.

Men bortsett fra det gikk det vel en sesong pluss før vi så noe annet som kunne tyde på at dette dreide seg om high fantasy. Jeg lurte en stund på om dragepreiket var ren mytologi.

Lenke til kommentar

 

Det var tross alt det det handlet om i første scene i første episode i første sesong. Hvis man hater zombieapokalypser burde man vel skjønne at dette ikke var serien for seg.

Men bortsett fra det gikk det vel en sesong pluss før vi så noe annet som kunne tyde på at dette dreide seg om high fantasy. Jeg lurte en stund på om dragepreiket var ren mytologi.
Dragene kom jo i sesong en :p
Lenke til kommentar

Kravlezombietidsreise... Neh. De siste minuttene der funka dårlig for min del. Jeg kan leve med litt drager og litt white walkers. Synd de ikke fikk tatt Bran. Har vært noen timer med gjesp fra den kanten opp igjennom sesongene.

 

 

1464128372-67d06945445eec50975f988ef485e

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...