Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja du kan bruke 360 kontroller.

 

Funker dette såpass bra at man kan konfigurere det slik at det blir som å spille på xbox? må si at det er KUN game-pad som gjør at jeg spiller på ps3.

 

Noen som har link til en slik controller med tilbehør, bundle eller hva som enn trengs for at det skal funke??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er vel bare å stikke innom gamestop/elkjøp/expert og andre som selger 360 og kjøpe en kablet 360 kontroll det, alternativt en trådløs en, men da må du også ha en motaker for å kunne bruke den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Trodde jeg skulle bli rå magiker av å dra til Winterhold, men lærer jo ingenting der jo.. kan ikke kjøpe meg opp engang fordi jeg har for høy level. Er det fordi man skal dra dit i førsten eller? Virker sånn.

 

synes strengt talt at det å være mage i skyrim er nitrist. savner mye fra oblivion, og bare det å bli medlem av mage guild var jo en helt annen og atskillig lengre prosses. eneste morsome i skyrim er illusion når man får den opp i lvl, noe som er meget enkelt btw. etter lvl 75 får man tilgang på usynlighet noe som passer bra sammen med en thief/dark brotherhood spiller.

 

noen som har fått til charmelon fra oblivion? savner en hel derfra når det kommer til egne spells/enchantments...

Lenke til kommentar

Ja du kan bruke 360 kontroller.

 

Funker dette såpass bra at man kan konfigurere det slik at det blir som å spille på xbox? må si at det er KUN game-pad som gjør at jeg spiller på ps3.

 

Noen som har link til en slik controller med tilbehør, bundle eller hva som enn trengs for at det skal funke??

Jeg lot være å kjøpe Skyrim til PC fordi jeg trodde man måtte spille med mus og tastatur. Klarer ikke RPG uten gamepad. Var snar med kjøp når jeg fikk vite at gamepad fungerer :) Helt fantaskisk flott spill på PC kontra konsoll.

 

Det at du kan installere mods er jo å et pluss.

Lenke til kommentar

Trodde jeg skulle bli rå magiker av å dra til Winterhold, men lærer jo ingenting der jo.. kan ikke kjøpe meg opp engang fordi jeg har for høy level. Er det fordi man skal dra dit i førsten eller? Virker sånn.

 

synes strengt talt at det å være mage i skyrim er nitrist. savner mye fra oblivion, og bare det å bli medlem av mage guild var jo en helt annen og atskillig lengre prosses. eneste morsome i skyrim er illusion når man får den opp i lvl, noe som er meget enkelt btw. etter lvl 75 får man tilgang på usynlighet noe som passer bra sammen med en thief/dark brotherhood spiller.

 

noen som har fått til charmelon fra oblivion? savner en hel derfra når det kommer til egne spells/enchantments...

Jeg liker liksom å ha litt av alt, håper det bare ikke gjør meg veldig middelmådig. Jeg har tatt battleborn warulv missionene og litt forskjellig annet. tror steinen står på mage eller warrior.
Lenke til kommentar

Har akkurat hevet meg over skyrim for første gang, spilte vel 3 timer, noe som føltes ut som 5 minutter. ELSKER spillet, men synes ting er til tider tungvindt satt opp. For det første så savner jeg et "bilde" av hovedfiguren som viser hvilket utstyr, våpen, klær osv du har på, og hvilke du har tilgjengelig. Fatter ikke hvorfor de ikke har gjort det slik?

 

For det andre synes jeg det er veldig tungvindt hvis du vil bytte fra feks magi tilbake til våpen med skjold. MÅ jeg da legge de til som favourites, trykke Q og deretter velge de derfra?

 

En annen ting er at jeg sliter med diverse bugs. I starten når man kjører kjærre inn til byen så veltet alle vognene og snurret rundt og rundt til de ikke kom noen vei lenger om jeg snudde på hodet. Klarte å snike meg gjennom det ved å ikke snu på hodet. Men nå sliter jeg med at det virker som det "hakker" når jeg er i nærheten av vann. Dette gjelder både lyd og bilde, noen som har vært borte i dette før?

 

Også når jeg går i skogen virker lyden hakkete, noe som er ekstremt irriterende og ødelegger nytelsen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...