Gå til innhold

Hvilke spill ville du sett i oppgradert versjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Ocarina of time og Skyward Sword i HD (trenger ikke å bli gjort annet med grafikken enn å gjøre slik at ting ikke ser ut som massive pixelklumper når man står litt for nærme)

 

Super Castlevania IV i HD. Men uten å gjøre noe som helst med musikken

 

Sist men ikke minst - Battle Toads & Double Dragon i HD! Jaaa! :D <3<3<3

Lenke til kommentar

Som jeg vel skrev forrige gang jeg deltok i denne tråden, så er jeg generelt ikke noen stor fan av remakes. Etter å ha spilt gjennom de første seks Kings Quest-spillene har jeg dog endret noe mening, så mitt svar blir følgende:

 

Alle Sierra-spillene gitt ut på nytt, og med endret gameplay slik at man ikke kan gå forbi key items og slik gjøre saven din umulig å fullføre!

 

Ellers hadde det jo vært gøy med nyutgivelser av spill det ikke er så lett å få tak i, Panzer Dragon Saga, Suikoden 2, Terranigma osv. Dessuten vil jeg gjerne ha nyversjoner (og oversettelser!) av spill som Seiken Densetsu 3, Live a Live, Bahamut Lagoon og mye mer!

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Enten en reboot, eller HD remake av State of Emergency.

 

2.jpg

 

Et veldig teit spill, men allikevel et spill jeg koste meg mye med. Husker det var rundt tiden jeg satt å så på Fastlane på TVNorge og Fast & Furious hadde fått en oppfølger og sånt. Det var morsomme tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...