Gå til innhold

Hvilke spill ville du sett i oppgradert versjon?


Anbefalte innlegg

Final Fantasy 6 ville jo vært så latterlig bra at jeg ikke kan forestille meg det engang. Da kunne jo alle dere som startet med 7 eren se hvordan FF serien virkelig burde være :p (en spøk basert på min personlige mening, ingen vits å avspore tråden med ff diskusjon)

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Final Fantasy 6.7.8.9.10.12

Conker's Bad Fur Day.

Goldeneye.

Legend Of Mana.

Grand Theft Auto 3, Vice City, San Andreas.

Eternal Darkness Sanity's Requiem.

Persona: 3 Fes og Persona 4 Hadde importet fra Usa day 1 hvis disse hadde kommet til PS3

Og en haug med andre spill. Er for mange og nevne:)

Endret av John Fredrik
Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om, kunne vi virkelig trengt en helt ny versjon av "Terranigma" på SNES. Dette spillet er bare så fantastisk! OST'et i dette spillet er bare så klassisk som det kan bli. Gameplayet er nesten som i gamle zelda til SNES. Det er verdt å sjekke ut!

Endret av VampyricWolf
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ang GTA så synes jeg det er bedre om de lager et nytt spill i steden for å pusse opp San Andreas som funker greit nok fortsatt. Desuten så ser jeg du konsentrerer deg om konsoll spill, så skulle de pusset opp San Andreas måtte det i så fall være til ps4 (tenker jeg).

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

GTA: Vice City, San Andreas

Crash Bandicoot (alle)

Goldeneye

 

Usikker på Donkey Kong Country spillene. De er egentlig perfekte slik de er.

 

Hadde vært gøy med nye versjoner av de gamle crash-spillene ja :p Hadde i hvert fall sett fram til en nyversjon av Crash Bash =P Med online muligheter eller noe sånt =D xD

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Conker's Bad Fur Day Live&Reloaded er en remake av N64-spillet til Xbox(1). Skal fungere på 360, men ikke med flerspiller over nettet siden den originale Live-tjenesten snart stenges.

Flerspilleren i Live & Reloaded var skjit i forhold til Bad Fur Day. BFD hadde virkelig unike og vanvittig morsomme splitscreen-moduser. Live & Reloaded var bare en klassebasert shooter.

Lenke til kommentar

her er min personlig liste:

FF7 håper jeg på kommer i hd:)

GT2 hadde jeg sett stor pris på også,men tviler på at PD kommer til å gjöre dette.

Road rash 3D på PSX skulle jeg önske blitt oppgradert.eller hvertfall gitt ut på psn,er muligens det vanskeligste spillet jeg har spilt psx.

Silent hill 2 på psx.spillet er det mest skremmende spilet jeg har spilt.Går rundt omkring i mörket,helt svart så plutselig hopper det fram en fiende.The game still haunts me.

Lenke til kommentar

8 sider og ingen som har nevt Tex Murphy-serien eller Day of the tentacle?

 

Mange gode spill er allerede nevnt så ramser ikke dem opp igjen.

 

I tillegg har jeg nostalgiske minner om Lost Eden, men i realiteten var det nok ikke et godt spill. Spilte det nesten ferdig i en spillsjappe back in the days.

Lenke til kommentar

Kunne godt tenkt meg en nyoppusset versjon av alle de 3 første Spyro the Dragon spillene. Det vil si de som Insomniac games stod for. Hadde ikke trengt å være med mye bedre grafikk, bare en liten HD puss som God of War fikk, så hadde jeg vært fornøyd, spesielt hvis de la inn trophies, det hadde vært helt topp :)

 

Kunne veldig godt tenkt meg et nytt eller gammelt SSX spill med HD grafikk. Hvorfor EA ikke kjører på det franchises forstår ikke jeg. Selvsagt dreit de seg loddrett ned på skia med det siste spillet, men 1-3 så var spillene solide som gull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...