Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Vel vel Bare Ban, vi har vell gamet riiimelig lenge i dag :p Det var gøy! Fikk tatt noen hideout for rank. Kost oss med litt dyrejakt, fy søren, på vei opp når vi re ved siden av fossen fikk jeg gåsehud, det var så utrolig vakkert! Høydepunktet for denne spilløkten må være vår kamp i Armadillo. Når begge var oppå takene, og du skøyt av horna som hang på veggen, det var drit kult å se på, prikken over i'en var vel at jeg fikk drept deg =D Også kom du selvfølgelig med den heftigste shootouten på starten, da du blåste hodet mitt, uten at jeg rakk å røre min pistol :p Good game : )

 

Enig! Hadde det fantastisk gøy! Det var første gang jeg har dratt opp dit faktisk. Å når vi ridde ved siden av elva og all naturen rundt oss. Jeg måtte stoppe opp å se. Fy søren så bra! Kunne nesten lukte skogen :p

 

Å når vi stod på taket og jeg taff de hornene, så måtte jeg le. Skikkelig western! Takk for i kveld :D

 

Det er en random glitch.

 

EDIT:

 

To glitcher til:

http://www.youtube.com/watch?v=jVVXyKP1FVk

http://www.youtube.com/watch?v=tI8lAbwUoEk

 

 

Donkey Woman!! Priceless!

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Takk for hjelpen folkens, endelig fant jeg det!

Hvis du går til Outfits på startmenyen, kan du trykke firkant/X på den outfiten du jobber med, også viser det deg hvor det er på mapet. Veldig nyttig.

 

Holder forresten på med Deadly Assassin outfit jeg også, men jeg finner ikke Mo van Barr, har ridd og løpt rundt i Amarillo i kvarters tid, men ingenting. Noen som har funnet han?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

 

Etter en heftig dag med timer av spilling vil jeg konkludere at spillet ikke er en 10/10. Historien får pluss og minus i min bok. Karakterene er spennende og utvikling er veldig god, men selve historien faller litt flatt i min bok. Det er dessverre ingen spennende skurk med i spillet og dermed blir det litt for lite spenning. I tillegg vil jeg nå si spillet er ganske generisk, oppdragene går som regel ut på det samme hele tiden. Følg karakteren til det skjulestedet, drep et par menn og så er du ferdig. Eller rømme fra et par menn og ferdig. I tillegg så virker spillet lite utfordrende. Har ikke vært vanskelig en gang, med automatisk sikte på fienden er det kun et par trykk og alle fiendene er nede. I tillegg så virker våpenbutikken veldig meningsløs. Hva er vitsen med den når du får alt av våpen på de diverse oppdragene samtidig som du som regel aldri går tom for skudd.

 

I tillegg til alt dette er ps3 versjonen horribel når det kommer til grafikk. Såpass horribel at store scener får spillet til å virke ubalansert og lite attraktivt ettersom frameraten detter ned under 20 og til og med mer. Oppløsningen på teksturer er lav, i tillegg til at det er færre teksturer med i spillet. Det er ingen skarphet i bilde og alt ser veldig blurret ut. Men for all del, spillet er fremdeles vakkert selv om det har et par problemer på ps3.

 

 

Håper på en enda heftigere dag i morgen, og gleder meg til å utforske mer!

 

Du kan slå av auto aim, og viss du ikke gjør det er du en tølper

Lenke til kommentar

Selv opplever jeg skytingen som litt for uforutsigbar om jeg ikke har på autoaim og litt for enkel om jeg har den på.

 

Hvordan havner jeg i en duell i Armadillo når honour er på max? Jeg prøvde å ta på meg finstasen (hvorfor hilser Marston til hatten når han ikke har den på hodet egentlig?) og spille poker, men fikk ingen mulighet til å jukse. Hvordan går jeg frem for å gjøre det? Det er den eneste oppgaven jeg mangler.

Lenke til kommentar

Du trykker på Y når det er din tur til å dele ut kort. Etter det er det rimelig rett frem.

 

Ah, takk for det :)

 

Ellers fikk jeg min første fengselsstraff i går, for drap på 3 politimenn og en bakbundet fyr som ba om hjelp. De tre politmennene skjøt jeg fordi jeg helt ærlig ikke helt visste at de var politimenn og den noe bevegelseshemmede fyren skjøt jeg fordi jeg antok at han fungerte som vitne der han løp etter beste evne vekk fra åstedet, så jeg regnet med å bli klarert. Men den gang ei. Dermed fikk jeg i grunnen to nye spørsmål, om ingen kan rapportere hva som har skjedd skal jo den Wanted-greia bli borte så hvorfor ble den ikke det, og for det andre lurer jeg på hva man skal gjøre ved slike tilfeller ellers?

 

Noen som vet hva versjon 1.01 fikser?

 

Når man ser på hvor "mye" galt det er med RDR så er det vel bare å takke for at det kommer en patch!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg drepte han derre bountien du trenger for assassin drakta, men jeg fikk ikke det huka av, hva er galt?

 

Ellers veldig bra spill, minner mye om GTA 4, men på mange måter orginalt og vanskelig å legge fra seg. Dog et western spill med så dårlig fistfights/slossing er latterlig. Hadde de klart den biten også, den er jo nesten verre enn i GTA 4, og der sugde det

Lenke til kommentar

http://www.rockstarg...rehouse.article

 

Fikk veldig lyst på en tskjorte, kortstokken og terningene føltes jeg :p

Den kortstokken med terninger er herved bestilt!

 

Spilte noen runder poker i sta og tenkte for meg selv, "fy fader de korta der hadde vært fett om fantes i virkeligheten". Mine drømmer ble hørt.

 

Ellers veldig bra spill, minner mye om GTA 4, men på mange måter orginalt og vanskelig å legge fra seg. Dog et western spill med så dårlig fistfights/slossing er latterlig. Hadde de klart den biten også, den er jo nesten verre enn i GTA 4, og der sugde det

 

 

En eller annen sa ett eller annet sted at dette var det beste ikke-GTA spillet som fantes, og om jeg ser bort i fra GTA: San Andreas er jeg helt enig. Klarer liksom ikke legge det fra meg selv, og enda det har sine bugs, mindre tiltrekkende elementer og ikke helt har den dybden det tilsynelatende har (etter 12 timer er det enkelte ting som er mer "enda en gang?" enn det er "så kult!") er det så stemningsfullt og herlig at jeg bare må ha mer.

 

Rett nok kjenner jeg at Rockstar-oppskriften på karakterer og handlingsfremløp begynner å bli litt slitt i kantene, men det gjør liksom ikke så mye.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Etter å nådd level 50, så skulle jeg prøve vanlig shootout/deathmatch igjen.

 

I free roam syntes jeg spillet er drittfett, fordi da er faktisk sammarbeid samtidig som man kan gjøre jævlig mye morro. Dessverre har jeg funnet hva jeg hater med dette spillet i deathmatch og lignende.

 

Jeg er superfan av western filmer, og alt det der. Og det plager meg at folk spiller spillet som gears eller lignende. Altså at folk sitter på toppen av hver sin byggning, og titter fram et par ganger i minuttet.

 

Hadde vært så dritt fett at det hadde vært total carnage i gatene der folk skyter den ene før så å bli skutt av en annen. Men men. Det er jo ikke spillets feil, det er vel bare sånn folk spiller tredjepersons skytespill.

 

Synd though, tar litt vekk av stemninga. Men da er det bare så bra at free roam er helt annerledes.

 

enig, deathmatch og lignende syns jeg er veldig god underholdning, så lenge det er mange med, og folk ikke henger på hustaka hele tiden. det er litt kjipt å sette seg fast mange plasser, men det plager meg ikke så mye,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...