Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Er level 42 nå, litt synd at den eneste måten å nå level 50 på er å grinde hideouts, får alt for lite XP av å være med på vanlig PvP o.l. - Gleder meg sykt til DLC'n som kommer :) Men tipper jeg dinger 50 i løpet av morgendagen, MÅ ha en sånn bull.

 

Var så heldig at jeg klarte å drepe en 50 i free roam, stakk av med mountn hans og den var bare helt sykt awesome :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Red Dead Redemtion mmo spill det hadde vært noe...

Den tanken har jeg hatt siden jeg fikk spillet...

Ser for meg noen stemningsfulle møter rundt et bål før man rir inn og overtar en bar eller noe sånt. Eller som weaponsmith kunne man selge våpen hos våpenselgern. Noen drev for eks. med hesteoppdrett.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Er level 42 nå, litt synd at den eneste måten å nå level 50 på er å grinde hideouts, får alt for lite XP av å være med på vanlig PvP o.l. - Gleder meg sykt til DLC'n som kommer :) Men tipper jeg dinger 50 i løpet av morgendagen, MÅ ha en sånn bull.

 

Var så heldig at jeg klarte å drepe en 50 i free roam, stakk av med mountn hans og den var bare helt sykt awesome :o

 

jeg levler bare for å få oksen xD tror jeg nærmer meg 30, skal se hvor langt jeg kommer i dag ^^

Lenke til kommentar

Jeg har X360 versjonen av spillet og idag så kjøpte faren min seg det til PS3, og jeg måtte jo da se med egne øyner om det virkelig er forskjeller i spillet.

 

Og uten å overdrive så må jeg si at PS3 utgaven virkelig har blitt rævkjørt av Rockstar altså, så utrolig mye blassere med dårlige textures er det lenge siden jeg har sett. Det som var aller værst var mangel av AA som får hele bildet til å "flimre" når en beveger kameraet. For ikke å snakke om frameraten...animasjonene på figurer i spillet hakker.

 

Altså jeg regnet med å se litt forskjeller men at det var så utrolig mye dårligere synes jeg er MEGET rart anmeldere der ute ikke har lagt mye mer fokus på for det her er regelrett å spytte PS3 eiere i tryne synes jeg....utrolig slapt av Rockstar!

 

Og ikke minst slapt av anmeldere der ute å ikke gi Rockstar skikkelig pepper for å gjøre RDR en miserabel grafiskt opplevelse sammenlignet mot X360 utgaven....

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Jeg har X360 versjonen av spillet og idag så kjøpte faren min seg det til PS3, og jeg måtte jo da se med egne øyner om det virkelig er forskjeller i spillet.

 

Og uten å overdrive så må jeg si at PS3 utgaven virkelig har blitt rævkjørt av Rockstar altså, så utrolig mye blassere med dårlige textures er det lenge siden jeg har sett. Det som var aller værst var mangel av AA som får hele bildet til å "flimre" når en beveger kameraet. For ikke å snakke om frameraten...animasjonene på figurer i spillet hakker.

 

Altså jeg regnet med å se litt forskjeller men at det var så utrolig mye dårligere synes jeg er MEGET rart anmeldere der ute ikke har lagt mye mer fokus på for det her er regelrett å spytte PS3 eiere i tryne synes jeg....utrolig slapt av Rockstar!

 

Og ikke minst slapt av anmeldere der ute å ikke gi Rockstar skikkelig pepper for å gjøre RDR en miserabel grafiskt opplevelse sammenlignet mot X360 utgaven....

 

Forferdelig å høre, da jeg har PS3 og tenkte jeg skulle hente meg en kopi i løpet av noen få uker. Ble usikker nå.

Lenke til kommentar

Jeg har X360 versjonen av spillet og idag så kjøpte faren min seg det til PS3, og jeg måtte jo da se med egne øyner om det virkelig er forskjeller i spillet.

 

Og uten å overdrive så må jeg si at PS3 utgaven virkelig har blitt rævkjørt av Rockstar altså, så utrolig mye blassere med dårlige textures er det lenge siden jeg har sett. Det som var aller værst var mangel av AA som får hele bildet til å "flimre" når en beveger kameraet. For ikke å snakke om frameraten...animasjonene på figurer i spillet hakker.

 

Altså jeg regnet med å se litt forskjeller men at det var så utrolig mye dårligere synes jeg er MEGET rart anmeldere der ute ikke har lagt mye mer fokus på for det her er regelrett å spytte PS3 eiere i tryne synes jeg....utrolig slapt av Rockstar!

 

Og ikke minst slapt av anmeldere der ute å ikke gi Rockstar skikkelig pepper for å gjøre RDR en miserabel grafiskt opplevelse sammenlignet mot X360 utgaven....

 

Forferdelig å høre, da jeg har PS3 og tenkte jeg skulle hente meg en kopi i løpet av noen få uker. Ble usikker nå.

 

Om spillet kun hadde vært på PS3 og grafikken vi ser på PS3 utgaven er det beste spillet presterer så vil jeg tro spillet hadde fått trekk for dårlig grafikk,framerate,textures,lod,foil og total mangel på AA. Spillet burde i anmeldelser få trekk for disse svakhetene for PS3 utgaven. Spillet til PS3 er ikke en 10/10 det er helt forbanna sikkert....

Lenke til kommentar

Jeg har X360 versjonen av spillet og idag så kjøpte faren min seg det til PS3, og jeg måtte jo da se med egne øyner om det virkelig er forskjeller i spillet.

 

Og uten å overdrive så må jeg si at PS3 utgaven virkelig har blitt rævkjørt av Rockstar altså, så utrolig mye blassere med dårlige textures er det lenge siden jeg har sett. Det som var aller værst var mangel av AA som får hele bildet til å "flimre" når en beveger kameraet. For ikke å snakke om frameraten...animasjonene på figurer i spillet hakker.

 

Altså jeg regnet med å se litt forskjeller men at det var så utrolig mye dårligere synes jeg er MEGET rart anmeldere der ute ikke har lagt mye mer fokus på for det her er regelrett å spytte PS3 eiere i tryne synes jeg....utrolig slapt av Rockstar!

 

Og ikke minst slapt av anmeldere der ute å ikke gi Rockstar skikkelig pepper for å gjøre RDR en miserabel grafiskt opplevelse sammenlignet mot X360 utgaven....

 

Forferdelig å høre, da jeg har PS3 og tenkte jeg skulle hente meg en kopi i løpet av noen få uker. Ble usikker nå.

 

Om spillet kun hadde vært på PS3 og grafikken vi ser på PS3 utgaven er det beste spillet presterer så vil jeg tro spillet hadde fått trekk for dårlig grafikk,framerate,textures,lod,foil og total mangel på AA. Spillet burde i anmeldelser få trekk for disse svakhetene for PS3 utgaven. Spillet til PS3 er ikke en 10/10 det er helt forbanna sikkert....

 

Helt enig, etter å ha spilt noen timer er det helt hårreisende å finne ut at spillet faktisk lagger når det kommer til karakterscener. Skjønner ikke hva Rockstar har gjort på denne versjonen.

Lenke til kommentar

Litt av en multiplayer runde TheCrusader :p Jeg må si jeg lo godt mange ganger, haha. Det skjedde så mye random! Og det var gøy når vi tok vogna sammen, også skulle jeg selvfølgelig tøffe meg foran den gjengen som re forbi oss, og drepte da han første, som var piece of cake. Så selvfølgelig kommer det to stykker på level 50, og slakta oss, haha. Det var derfor jeg akset så jævlig når jeg trudde du satt på, i vogna, For jeg var pissredd =P

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Etter en litt kjip og langryd start med litt lite action, så fant meg selv sittendes å ri rundt å skyte og rane tilfeldige folk som kom på min vei i rundt 2 timer. Fantastisk morro!

 

ri rundt i jungelen faktisk..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Etter en litt kjip og langryd start med litt lite action, så fant meg selv sittendes å ri rundt å skyte og rane tilfeldige folk som kom på min vei i rundt 2 timer. Fantastisk morro!

 

ri rundt i jungelen faktisk..

 

 

Hørtes jævelig gøy ut :D Gleder meg å få spillet i posten i morgen :D

Lenke til kommentar

 

Etter en heftig dag med timer av spilling vil jeg konkludere at spillet ikke er en 10/10. Historien får pluss og minus i min bok. Karakterene er spennende og utvikling er veldig god, men selve historien faller litt flatt i min bok. Det er dessverre ingen spennende skurk med i spillet og dermed blir det litt for lite spenning. I tillegg vil jeg nå si spillet er ganske generisk, oppdragene går som regel ut på det samme hele tiden. Følg karakteren til det skjulestedet, drep et par menn og så er du ferdig. Eller rømme fra et par menn og ferdig. I tillegg så virker spillet lite utfordrende. Har ikke vært vanskelig en gang, med automatisk sikte på fienden er det kun et par trykk og alle fiendene er nede. I tillegg så virker våpenbutikken veldig meningsløs. Hva er vitsen med den når du får alt av våpen på de diverse oppdragene samtidig som du som regel aldri går tom for skudd.

 

I tillegg til alt dette er ps3 versjonen horribel når det kommer til grafikk. Såpass horribel at store scener får spillet til å virke ubalansert og lite attraktivt ettersom frameraten detter ned under 20 og til og med mer. Oppløsningen på teksturer er lav, i tillegg til at det er færre teksturer med i spillet. Det er ingen skarphet i bilde og alt ser veldig blurret ut. Men for all del, spillet er fremdeles vakkert selv om det har et par problemer på ps3.

 

 

Håper på en enda heftigere dag i morgen, og gleder meg til å utforske mer!

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Jeg har X360 versjonen av spillet og idag så kjøpte faren min seg det til PS3, og jeg måtte jo da se med egne øyner om det virkelig er forskjeller i spillet.

 

Og uten å overdrive så må jeg si at PS3 utgaven virkelig har blitt rævkjørt av Rockstar altså, så utrolig mye blassere med dårlige textures er det lenge siden jeg har sett. Det som var aller værst var mangel av AA som får hele bildet til å "flimre" når en beveger kameraet. For ikke å snakke om frameraten...animasjonene på figurer i spillet hakker.

 

Altså jeg regnet med å se litt forskjeller men at det var så utrolig mye dårligere synes jeg er MEGET rart anmeldere der ute ikke har lagt mye mer fokus på for det her er regelrett å spytte PS3 eiere i tryne synes jeg....utrolig slapt av Rockstar!

 

Og ikke minst slapt av anmeldere der ute å ikke gi Rockstar skikkelig pepper for å gjøre RDR en miserabel grafiskt opplevelse sammenlignet mot X360 utgaven....

 

Forferdelig å høre, da jeg har PS3 og tenkte jeg skulle hente meg en kopi i løpet av noen få uker. Ble usikker nå.

 

Om spillet kun hadde vært på PS3 og grafikken vi ser på PS3 utgaven er det beste spillet presterer så vil jeg tro spillet hadde fått trekk for dårlig grafikk,framerate,textures,lod,foil og total mangel på AA. Spillet burde i anmeldelser få trekk for disse svakhetene for PS3 utgaven. Spillet til PS3 er ikke en 10/10 det er helt forbanna sikkert....

 

Dette synes jeg ikke burde få trekk for, fikk Final Fantasy XIII trekk på 360en på anmelder-sider, enkelt svar nei. Der var PS3 by far den beste versjonen med ukomprimert lyd, 1080P CGI cutscenes og 720p ingame, still ingen trekk ;)

 

Så da synes jeg det er urettferdig viss dette spillet skulle få trekk siden det er forskjeller mellom 360/PS3 utgavene.

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...