Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare èn gang, men du får flere etter hvert.

 

Har nå fått Dead Eye nivå 3, og liker den ganske mye bedre enn jeg liker andre nivå, som jeg følte rett og slett var en fare for omgivelsene. Særlig når du skulle presisjonsskyte, hvor det å dra kornet over skjermen uten å kunne ta "snarveier" var en utfordring. Hvor mange mennesker jeg henrettet mens jeg egentlig skulle redde de fra å bli hengt vet jeg ikke!

Lenke til kommentar

Hehe. Så lenge jeg ikke skyter min egen er jeg fornøyd.

 

Hva tenker dere om våpnene i spillet? Selv føler jeg at de er litt for like, revolvere og repeatere gjør liksom akkurat samme nytten, og mens hagla stikker seg ut blir den litt unødvendig da Marston ikke gjør seg på nært hold med noen etter min erfaring.

Lenke til kommentar

Jeg sloss bare på nært hold, og det selvfølgelig med den trofaste Colt´en som førstevalg og Schofielden som andrevalg. Skyter selvfølgelig fra lengre hold også, men liker å komme meg så tett innpå som mulig og da er det greit med en rifle som gjør jobben til man kommer frem. Hagla tar jeg kun frem når jeg går gjennom hus osv.

Lenke til kommentar

Gjør det på samme måte som lakus, da jeg ikke er spesielt fornøyd med noen av haglene på langt hold. Springfield er jeg godt fornøyd med, men med lang ladetid og kun fire skudd i magasinet er det for lite, og repeater riflene er ikke sterke nok. Selv foretrekker jeg schofield og en shotgun og dermed kamp på nært hold:)

Lenke til kommentar

De fleste er veldig like. Men det kommer ann på avstanden til folka du skal ta. Her merker jeg stor forskjell mellom de forskjellige riflene. En pistol som er en sikker vinner blir "High power Gun". Fordi denne kan du fyre av flere skudd i sekundet. Uten Dead eye. Noe som gjør at du blir litt ustoppelig. Å kjip om noen andre bruker den :p

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar

Jeg sloss bare på nært hold, og det selvfølgelig med den trofaste Colt´en som førstevalg og Schofielden som andrevalg. Skyter selvfølgelig fra lengre hold også, men liker å komme meg så tett innpå som mulig og da er det greit med en rifle som gjør jobben til man kommer frem. Hagla tar jeg kun frem når jeg går gjennom hus osv.

 

Hvorfor det egentlig? Ikke at jeg skal kaste noen dom her, men selv sitter jeg mye på hesteryggen når jeg skyter (rett og slett fordi det er slik de fleste oppdragene er utformet føler jeg) og dermed er avstanden litt større. Jeg ser ikke helt nytten av å gjøre meg mer sårbar enn nødvendig, og jo før en fyr er død jo bedre. Derfor er det like greit å gi'n blyet der jeg står fremfor å avansere på slagmarken å ta sjansen på å overleve etter min mening. Tar frem hagla når jeg går inne jeg også, men det er svært sjeldent skjer.

 

@Snurreleif: Foreløpig har jeg bare en rifle, men jeg har en repeater som er bedre og dermed faller den bort.

Lenke til kommentar

Foretrekker å ta folk ut på avstand selv, og da strekker gjerne ikke pistolene til!

Men igjen liker jeg og noen intense runder med nærkamp, da blir det ofte den avsagde hagla eller schofielden.

Og etter å ha prøvd multiplayer én gang orker jeg ikke tanken på å prøve det før jeg avtaler med noen på forhånd om å lage en posse. Folk springer rundt som det skulle være borgerkrig og skyter på alt og alle de ser.. -__-

Lenke til kommentar

En annen ting er at de fleste er forholdsvis like skademessig. Det er to skudd med alle våpen, med mindre man gir fienden et tredje øye.

 

Selv bruker jeg Schofield revolver, Henry repeater og Double-barreled Shotgun. Har ikke fått tilgang til siste våpenet enda (snikskytterriflene).

 

Hadde nettopp tidenes mest sinnssyke jakt på bounty. Selve angrepet mitt gikk bra, problemet startet når jeg kneblet fyren og la ham på en hest som i utgangspunktet ikke var min. Det kom det noen som gjerne ville ha tilbake lederen sin, og de måtte jo hamles med - så da begynte jeg og skyte og da ble hesten jeg hadde lagt fangen min på redd og stakk av! Da var det bare å løpe etter, plystre på hesten sin og skyte samtidig. Mildt sagt hektisk, men fikk da til slutt tatt igjen hesten med fyren på, skutt den og flyttet fyren over til min hest. Problemet var at hver gang jeg fikk gjort èn ting kom det tre nye banditter og dermed måtte jeg fortsette å forsvare meg. Mildt sagt hektisk.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg sloss bare på nært hold, og det selvfølgelig med den trofaste Colt´en som førstevalg og Schofielden som andrevalg. Skyter selvfølgelig fra lengre hold også, men liker å komme meg så tett innpå som mulig og da er det greit med en rifle som gjør jobben til man kommer frem. Hagla tar jeg kun frem når jeg går gjennom hus osv.

 

Hvorfor det egentlig? Ikke at jeg skal kaste noen dom her, men selv sitter jeg mye på hesteryggen når jeg skyter (rett og slett fordi det er slik de fleste oppdragene er utformet føler jeg) og dermed er avstanden litt større. Jeg ser ikke helt nytten av å gjøre meg mer sårbar enn nødvendig, og jo før en fyr er død jo bedre. Derfor er det like greit å gi'n blyet der jeg står fremfor å avansere på slagmarken å ta sjansen på å overleve etter min mening. Tar frem hagla når jeg går inne jeg også, men det er svært sjeldent skjer.

Fordi jeg synes det er mye morsommere. EOD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...