Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eit par tips:

 

Husk at dealer MÅ ta kort til han er på 17 eller over. ("Dealer stands on 17")

 

Ess teller alltid som 11 hos dealer så framt han ikkje går over 21. A + 7 vil då f.eks vere 18 og han må stoppe. A + 5 blir 16 og han må ta enda eit kort.

Lenke til kommentar

Nat type 2 så dette skal være helt i orden. Jeg kommer jo meg inn på serveren og alt, men det er bare denne random disconnecten som er utrolig merkelig. Call of Duty fungerer fint online.. Det er så typisk... :angry: Det er liksom alle spillerne som leaves session, så blir jeg stående der alene. Dette skjer i hver eneste modus! <_<

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Nat type 2 så dette skal være helt i orden. Jeg kommer jo meg inn på serveren og alt, men det er bare denne random disconnecten som er utrolig merkelig. Call of Duty fungerer fint online.. Det er så typisk... :angry:

 

 

 

Ikke bare du som har detta probleme, hva slaks porter bruker RDR?

Lenke til kommentar

Ja har prøvd et par ganger nå, men klarer ikke å vinne :/ Synes poker er veldig lett å vinne i, spesielt om man jukser :p

 

Gjør du det for å få "Win at blackjack in Rathskeller Fort" i Treasurehunter outfit?

 

Da kan du i tilfelle spare deg for fryktelig mye tid: Gå inn i et spill, og sats 10 dollar. Du skal gå med gevinst, så det holder å vinne 20 dollar, og det gjør du om du vinner første runden. Så i steden for å prøve å hente opp igjen de du taper forlat heller spillet (de 20 dollarene er alt tapt) og start på nytt. Å rette opp igjen blackjack er så og si umulig.

Lenke til kommentar

Er utrolig dårlig med rutere og nett osv, så dette er jeg ikke sikker på! <_< Har en D-link Dir-655 ruter med trådløs tilkobning på ps3'en. Vet ikke hvordan man åpner porter osv! :cry:

Jeg har toppmodellen til D-Link Dir 855. Jeg gikk inn på ipen til ruteren, og åpnet porten til Xbox Live, siden jeg slet med det på 360, også gikk jeg inn på ipen til modemet og åpnet der også. Nå fungerer det perfekt. Google litt, så finner du nok mange tråder om dette.

 

Her er ruteren din

 

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DIR-655/DIR-655index.htm

Lenke til kommentar

Ja har prøvd et par ganger nå, men klarer ikke å vinne :/ Synes poker er veldig lett å vinne i, spesielt om man jukser :p

 

Gjør du det for å få "Win at blackjack in Rathskeller Fort" i Treasurehunter outfit?

 

Da kan du i tilfelle spare deg for fryktelig mye tid: Gå inn i et spill, og sats 10 dollar. Du skal gå med gevinst, så det holder å vinne 20 dollar, og det gjør du om du vinner første runden. Så i steden for å prøve å hente opp igjen de du taper forlat heller spillet (de 20 dollarene er alt tapt) og start på nytt. Å rette opp igjen blackjack er så og si umulig.

 

Forøvrig, for å vinne i Blackjack må du ha 1500 credits. Altså, vinne tilbake det du spilte for og få noe mer for det. Men som AltF4 påpeker, er en hånd nok for å få den outfit-greia unlocked.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...