Gå til innhold

Red Dead Redemption: Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Nextgentel, men rart det funker i alle andre spill. Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre for å få det til å funke heller. Så nedtur å bruke halve tiden på å prøve og joine deg :p Skal prøve å finne mer ut av det, så blir det sikkert mer gaming, om jeg får det til :) Jeg må hvertfall si at den lille tiden vi spilte sammen, at jeg ble rimelig slakta av deg =P Damn! Det var rett og slett no chance, haha.

Lenke til kommentar

Haha! Jo takk :p Har tross alt spillt en del nå så det burde bare mangle! hehe

 

Du må gi inn i modemet ditt, det gjør du ved og taste inn IP adressen i nettleseren din og logger deg på den. herifra burde det stå noe som det gjør på min. En forhåndslaget xbox live port. Brukeren heter xbox live. Kjempe enkelt og aktivere den på ditt modem eller nettverkskort om du bruker det på xboxen.

Lenke til kommentar

hehe jeg joiner etter jeg har vasket nerdehendene mine :p

Nei vettuhva denne onlinedelen "da mener jeg deathmatch og lignende" er jo piss iforhold til andre onlinedeler, for det første clunky styring, camping og sist men ikke minst henger fast i alt. Men i Free Roam så er online bedre, why why why :)

 

Takker for litt slakting Bebeluluv og Bare Ban, kan ikke skjønne at jeg treffer noen med Expert sikte istede for autoaim :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Maskinen har vel vist seg at den har mer enn nok kraft til å drive andre nydelige spill i 1080p

 

Antallet retail-spel som køyrer 1080P er veldig, veldig få, både til PS3 og Xbox 360. Uansett er ikkje desse "manglane" på PS3 game breaking. Det største problemet er vel lav framerate, men det slår inn på 360-utgåva innimellom også. Frameraten går kraftig ned når det regnar til dømes.

 

Kan dette skyldes en horribel dårlig overgang fra platform til platform?

 

Ja.

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor ps3 versjonen er såpass mye dårligere når det kommer til grafikk. Maskinen har vel vist seg at den har mer enn nok kraft til å drive andre nydelige spill i 1080p. Hva er da problemet med Read Dead Redemption? Hvorfor er det mindre teksturer og lavere oppløsning på disse teksturene på ps3? Kan dette skyldes en horribel dårlig overgang fra platform til platform?

 

Finnes det noen likeverdige multiplattformspill overhodet? Det virker som om det er umulig å lage dem like gode; spillene har alltid en primærkonsoll som de er best på, mens de andre versjonene er porter som ikke når helt opp.

 

Nå som jeg har skjønt hvor naken multiplayeren er så tenker jeg at man like godt kan kjøpe 360-versjonen og kun spille singleplayer, med mindre man har gold membership selvfølgelig. Dog lever jeg i håpet om at Rockstar gir ut DLC som fyller opp multiplayer free roam med flere av mulighetene som finnes i singleplayer.

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor ps3 versjonen er såpass mye dårligere når det kommer til grafikk. Maskinen har vel vist seg at den har mer enn nok kraft til å drive andre nydelige spill i 1080p. Hva er da problemet med Read Dead Redemption? Hvorfor er det mindre teksturer og lavere oppløsning på disse teksturene på ps3? Kan dette skyldes en horribel dårlig overgang fra platform til platform?

 

Finnes det noen likeverdige multiplattformspill overhodet? Det virker som om det er umulig å lage dem like gode; spillene har alltid en primærkonsoll som de er best på, mens de andre versjonene er porter som ikke når helt opp.

 

Nå som jeg har skjønt hvor naken multiplayeren er så tenker jeg at man like godt kan kjøpe 360-versjonen og kun spille singleplayer, med mindre man har gold membership selvfølgelig. Dog lever jeg i håpet om at Rockstar gir ut DLC som fyller opp multiplayer free roam med flere av mulighetene som finnes i singleplayer.

COD MW ser veldig identisk ut på begge plattform.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...