Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon.


Hvordan er dine forventninger til Brütal Legend?  

  1. 1. Ja, hvordan er de?

    • Tim Schafer/Double Fine/Heavy Metal er kung! Så det blir også Brütal Legend!
      25
    • Must-buy!
      7
    • Ser rimelig spennende ut.
      9
    • Ser helt greit ut.
      3
    • Ganske skeptisk.
      5
    • Særdeles skeptisk.
      3
    • Kommer til å bli møkk!
      1
    • Brütal Legend?
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner faktisk å ane en noe lignende dom selv, Bertelsen.

Schafer er så tydelig interessert i metall, og han kan jo lage spill med humor, at det er nesten så det er rart om det går galt.

 

Og når jeg blir så hypet som jeg nærmer meg nå så blir jeg vel megaskuffa tenker jeg!

Lenke til kommentar
Jeg syntes det samme om animasjonene i Psychonauts, men etter å ha spilt det i fem minutter ga jeg blaffen i det.

 

 

Nettopp det samme skjedde med meg, jeg satt der og tenkte "phew, merker at dette er et gammelt spill", men etter 5-10 minutter med humor og plattform-spilling så blir man helt fortapt i spillet.

 

Håper det samme skjer med Brütal Legend.

Lenke til kommentar

20 min Gameplay traileren fikk meg iallefall helt solgt, fra 100% til 150%.

 

Lenge siden jeg har gledet meg såpass til et spill, den skjulte "True Metal Humoren" er jo fantastisk moro!

 

Skal han spille hele spillet for oss i samme slengen eller?

 

Det er da vel ærlig talt ikke mye fra spillet hvis man ser på helheten?

Vi fikk noen landskaps-snutter, et oppdrag og innføring i diverse egenskaper som kommer i spillet.

 

Og tidligere har vi kun sett trenings-arenaen, det må sies at det finnes utviklere som har røpet mye mer før et spill har blitt sluppet, og mtp hvordan det gikk med Psychonauts salgsmessig, forstår jeg de godt om de vil prøve å selge spillet litt på forhånd.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Utifra hva 1up har hørt/lest, virker det som om det er Activision som "gikk med på" å legge saken død.

 

"We expected to be hearing a judge's decision today regarding the Brutal Legend lawsuit filed by Activision. The game's former publisher was seeking to block the game's release, and as recently as last week, the judge had hinted that he was unlikely to side with Activision. An official decision wouldn't be reached until attorneys could argue the case in a hearing that was delayed until today."

 

Hadde dommeren hintet at han ikke ville ta min side, hadde iallefall jeg fått fnatt.

Lenke til kommentar

Pluss at de har med gode gamle schlagers og litt mer ukjente band for mainstream-scenen, de har ikke kun appellert til GH-bølgen.

 

@Laland.

 

De har nok som i andre spill en mulighet til å skru av diverse sanger, du kan jo skaffe en radio til "The Deuce".

Ellers kan jeg ikke tenke meg at musikken vil dukke opp noe annet sted enn i cinematics.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...