Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon.


Hvordan er dine forventninger til Brütal Legend?  

  1. 1. Ja, hvordan er de?

    • Tim Schafer/Double Fine/Heavy Metal er kung! Så det blir også Brütal Legend!
      25
    • Must-buy!
      7
    • Ser rimelig spennende ut.
      9
    • Ser helt greit ut.
      3
    • Ganske skeptisk.
      5
    • Særdeles skeptisk.
      3
    • Kommer til å bli møkk!
      1
    • Brütal Legend?
      0


Anbefalte innlegg

Dette spillet må jo bare bli bra. Tim Schafer er en genial mann! Grim Fandango, Psychonauts og Full Throttle er fantastiske spill. Ser veldig frem til en demo av Brutal Legend selv om jeg er ganske sikker på kjøp uansett.

Hvor er Monkey Island! Med det på lista og den tidligere lange gameplay videoen ble det forhåndbestilling.

 

Ja, Monkey Island også såklart. Det er vel ikke forventet en Collectors Edition av dette spillet, så er vel kanskje bare til å forhåndsbestille for meg også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det har vært klart lenge at det vil komme en Brütal Legend demo i morgen, så da har nok Absolutt Spill tabbet seg ut.

...igjen.

 

 

@Atsjonas.

 

I det første innlegget er det to filmer som viser deg MP-features.

 

 

 

Edit:

Hadde også vært supert om de som får spilt demoen orker å skrive inntrykkene sine her inne, slik at vi mindre heldige uten Live i øyeblikket får hørt hva andre synes.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Har ikke handlet på Gamestop på år og dag, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det noen gang igjen.

Generelt sett er jeg misfornøyd med betjeningen som ikke tilfredstiller kravene for informasjon (jeg er ikke pirkete, men når de hadde opp en tavle med Alan Wake på utslippsdato i Oktober i FJOR, da begynner man faen meg å lure).

 

Folkene er sikkert greie de ellers, men jeg er rett og slett ikke komfortabel med kjeden.

 

 

 

Edit:

Forresten noen flere som har noe å si om demoen?

Ser noen har stemt på at spillet kommer til å bli møkk, så håper da inderlig ikke det er noen som har spilt demoen som har stemt dette.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Merkelig, jeg som pleier å kaste meg over alt med ordet "Brütal" eller "Tim Sch" i seg.

Sukk..

 

Det kunne iallefall ha vært værre, de kunne ha bestemt seg for å dytte demoen bak en uke nå uten tidligere beskjed.

Men er enig med at det høres ganske så tåpelig ut, men det er vel for å få folk flest til å forhåndsbestille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...