Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon.


Hvordan er dine forventninger til Brütal Legend?  

  1. 1. Ja, hvordan er de?

    • Tim Schafer/Double Fine/Heavy Metal er kung! Så det blir også Brütal Legend!
      25
    • Must-buy!
      7
    • Ser rimelig spennende ut.
      9
    • Ser helt greit ut.
      3
    • Ganske skeptisk.
      5
    • Særdeles skeptisk.
      3
    • Kommer til å bli møkk!
      1
    • Brütal Legend?
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet du fikk svar på det i kafèen, men jeg kan si det hvis andre også er usikre:

 

Det er ikke noen snakk om porting i det hele tatt, Double Fine utvikler spillet for både Playstation 3 og Xbox 360, EA står bare for publiseringen av spillet, altså salg og markedsføring.

Så man skal i utgangspunktet få to like gode utgivelser enten man velger PS3 versjonen eller Xbox 360 :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha så det i går selv. Litt tøft at spill begynner å bli så mainstreamt at produsentene får plass i talkshow. Hadde vært gøy å se Cliff Belinsky fra Epic Games/Gears of War prøve å være morsom på et talkshow, men da må han kanskje ty til "dance-moves" og ikke rett og slett morsomme kommentarer som Schafer. :p

Lenke til kommentar

Jepp, Schafer oser munterhet.

 

Syns forøvrig videoen var litt så som så - Jimmy Fallon snakker jo mest om seg selv og fint lite om spillet. At de har bedt inn skaperen bak et spill til studio er greit, men de våger altså ikke snakke om selve spillet men heller hvem som er med og hva som var de første albumene deres virker det som. Og det er jo litt synd.

Lenke til kommentar

Det er uansett en start at spill-utviklere blir invitert på samme måte som film-skuepsillere/regissører o.l., så det er jo positivt.

Jeg regner med at de er litt "forsiktige" med å snakke for mye om spill da sikkert flesteparten av de i salen ikke har kunnskaper til spill annet enn Mario.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Testet demoen tidligere i dag og selv om ikke slossingen rocket (pun intended) like hardt som jeg håpet ser det ut til å bli et tillegg i høstens handlekurv. Jeg har fulgt skremmende lite med på tittelen, men det lurer jeg på om ikke er like så greit. Ingenting er spoilet og jeg har ingen fordommer om spillet, akkurat slik det burde være.

Lenke til kommentar

Jeg syns faktisk slossinga var direkte svak, men det er tidlig i spillet og for tidlig å si noe om. Devil May Cry er ikke topp første halvtimen det heller.

 

@Snurreleif: Men er det verdt noe med en start når de går rundt produktet gjesten er der for? Da har man jo ikke egentlig kommet noe sted men heller tatt et steg tilbake. "Vi ser at du er der men vi våger ikke se hva du har å by på". Litt vel svartsynt, og kanskje ikke sant heller, men jeg syns det er trist at når de først gjør noe annet enn å snakke med enda en skuespiller så snakker de seg bort fra emnet.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Slossinga var jo ikke "über" i Psychonaughts heller, men det forhindret ikke spillet fra å være et fantastisk spill, så akkurat det er jeg ikke så veldig bekymret for enda (har ikke fått spilt demoen grunnet mangel på nett).

 

Joda AltF4, ser hva du mener, men som når Tom Hanks og andre er hos f.eks David Letterman er det jo mer snakk rundt de som privatpersoner, hva de foretar seg og morsomme historier, før de på slutten kommer inn på hva som er aktuelt for de og grunnen til at de er der, ganske likt Tim Schafers besøk hos Jimmy Fallon m.a.o.

Alt som kan hjelpe til å få spill i søkelyset er et skritt i positiv retning, og dette er i mine øyne kun positivt.

Jo mer spill kommer frem for massen i senere tid, jo mer vil de jo tørre å snakke om selve spillet folk er der for å promotere.

 

Husk at vi mennesker har en tendens til å være skeptiske mot alt nytt, og det er vel ingen unntak rundt denne generasjonens foreldre når det kommer til spill, spill er jo tross alt en relativt fersk underholdningsform.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...