Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon.


Hvordan er dine forventninger til Brütal Legend?  

  1. 1. Ja, hvordan er de?

    • Tim Schafer/Double Fine/Heavy Metal er kung! Så det blir også Brütal Legend!
      25
    • Must-buy!
      7
    • Ser rimelig spennende ut.
      9
    • Ser helt greit ut.
      3
    • Ganske skeptisk.
      5
    • Særdeles skeptisk.
      3
    • Kommer til å bli møkk!
      1
    • Brütal Legend?
      0


Anbefalte innlegg

For meg er det gull at de har med Thus Spake the Nightspirit av Emperor. En av mine absoluttfavorittlåter fra mange år tilbake.

 

Meget stort spenn i generen her, de har gjort en god jobb. Bare håper de ikke drar tullinga med black metal alt for langt, GH-spillene har allerde gjort sjangeren til litt vel parodi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Emo zombier? Link til video?

 

 

Tidlig bilde: Emo Zombier

 

Edit: Nå kaller jeg de vel egentlig for Zombier pga. at de ser slik ut, men det har vel mer med stilen deres å gjøre, så det skal sies at jeg aldri har hørt Tim Schafer eller noe andre fra Double Fine si noe om Zombier.

 

Multiplayeren blir jo et forrykende Mayhem(no pun intended) skal man dømme ut i fra filmene.

Bare tenk dere 4 vs 4 i dette (hvis det går).

 

Fant forresten et lite klipp av en boss-fight:

 

Her.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Enig der nouse, Tim er for meg selve inkarnasjonen av hva jeg ser etter i en perfekt Creative-Designer.

 

Det er faktisk en veldig stor deal.

You made my day!

 

Jeg begynte å lure veldig på hvorfor ikke Brütal Legend ble nevnt på EA-konferansen, men Kotaku fortalte meg derimot dagens største nyhet for min del ^_^

 

 

Har forøvrig lagt til Poll, filmer i første post, og et hunk-bilde av Eddie Riggs (Riggs what?).

Lenke til kommentar
Dette spillet må jo bare bli bra. Tim Schafer er en genial mann! Grim Fandango, Psychonauts og Full Throttle er fantastiske spill. Ser veldig frem til en demo av Brutal Legend selv om jeg er ganske sikker på kjøp uansett.

Hvor er Monkey Island! Med det på lista og den tidligere lange gameplay videoen ble det forhåndbestilling.

Lenke til kommentar
Dette spillet må jo bare bli bra. Tim Schafer er en genial mann! Grim Fandango, Psychonauts og Full Throttle er fantastiske spill. Ser veldig frem til en demo av Brutal Legend selv om jeg er ganske sikker på kjøp uansett.

Hvor er Monkey Island! Med det på lista og den tidligere lange gameplay videoen ble det forhåndbestilling.

 

1987 Maniac Mansion: tools programmer, SCUMM (LucasArts)

1990 The Secret of Monkey Island: co-writer (JVC, LucasArts)

1991 Monkey Island 2: LeChuck's Revenge: co-designer (LucasArts)

1993 Day of the Tentacle: co-designer, co-producer, co-director, co-writer (LucasArts)

1995 Full Throttle: writer, designer, project leader (LucasArts)

1998 Grim Fandango: project leader (LucasArts)

2005 Psychonauts: creative director, co-writer (Double Fine, Majesco)

2009 Brütal Legend: (Double Fine, Electronic Arts)

 

Sånn, ingen skal være glemt nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...