Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon.


Hvordan er dine forventninger til Brütal Legend?  

  1. 1. Ja, hvordan er de?

    • Tim Schafer/Double Fine/Heavy Metal er kung! Så det blir også Brütal Legend!
      25
    • Must-buy!
      7
    • Ser rimelig spennende ut.
      9
    • Ser helt greit ut.
      3
    • Ganske skeptisk.
      5
    • Særdeles skeptisk.
      3
    • Kommer til å bli møkk!
      1
    • Brütal Legend?
      0


Anbefalte innlegg

Runda det forleden dag jeg også. Herlig spill, bare synd det er såpass repetivt, samt at RTS-kampene er rimelig kjipe. Alt i alt et bra spill, men ganske mange hakk under Psychonauts. Samla opp motorforges og legends etter å ha runda det nå, men bortsett fra de to og å ha kjørt et razorfire boar ut i the sea of black tears, tror jeg det får holde på achievementsida. Kudos til alle som orker å frigjøre alle dragene, se alle vistaene, få 100% and what not, men det blir litt vel drøyt for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Då er eg ferdig med storyen i BL, og spelet har diverre skuffa ein del. Ikkje på story, den likte eg. Passe cheesy :D

 

Det store problemet er derimot at spelet viste seg å vere meir eit strategi-spel enn eit "hack n slash". I desse større kampane gjorde eg stort sett ikkje anna enn å fly rundt å sette markørar og så sende troppane rundt til dei forskjellige måla. Å drive å slåst sjølv der nede var stort sett fatalt. Dei jævlane med rottene... måtte dei brenne! (Noko dei forsåvidt ofte gjorde. Thank you, Roman Candle).

 

Det skal seiast at eg hatar RTS intenst, det er verkeleg ein av dei spelgenrane eg ikkje taklar. Når det så viser seg at spelet har såpass stor fokus på det... Eg hadde vel alle "jumps", nærmare 100 dragar fridd, nesten alle relics, etc før eg tok fatt på dei siste par-tre kampane av story. Det einaste som redda spelet var å kunne cruise rundt i bilen med full guffe på musikken, samt drepe random grupper eg kom over, eller gjere side missions. Alt var betre enn den forbanna RTS-delen. At den var for jævlig uoversiktleg til tider hjalp ikkje på :\

 

Utenom dette... Stemningen, soundtrack og berre ein jævlig god feeling med heile verda spelet er sett i!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Klarer ikke å fullføre spillet...Startet på nytt etter en lang pause (ikke spillt siden release), men synes det er så forbanna smertelig enformig:( Humoren tar slutt temmelig fort...så er det bare enten masse dødskjipe sidequests, hjelpe "we're on patrol!" gutta eller våge seg ut i RTS delen...

 

Spillet kunne vært så uendelig mye bedre føler jeg:( Er jo så mye fint å se på og lytte til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...