Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon.


Hvordan er dine forventninger til Brütal Legend?  

  1. 1. Ja, hvordan er de?

    • Tim Schafer/Double Fine/Heavy Metal er kung! Så det blir også Brütal Legend!
      25
    • Must-buy!
      7
    • Ser rimelig spennende ut.
      9
    • Ser helt greit ut.
      3
    • Ganske skeptisk.
      5
    • Særdeles skeptisk.
      3
    • Kommer til å bli møkk!
      1
    • Brütal Legend?
      0


Anbefalte innlegg

http://www.gametrailers.com/news/brutal-le...o-released/1371

 

EA and Double Fine announced today that gamers will get a chance to experience Brütal Legend four weeks before the game’s Rocktober 13th release in North America as starting today, gamers who have pre-ordered the game from GameStop can download the demo on XBL and PSN. For anyone that has not pre-ordered the game, the demo will be available on both platforms in the coming weeks.

 

Jaja, ser ut som om vi bare må vente litt mer =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ganske så irritert. Fikk demo kode i dag av Absoluttspill. Når jeg skulle laste ned fra Xbox marketplace huska jeg på å fjerne nok plass slik at jeg fikk plass til den 600mb store demoen (note, en noen poster lenger bak sa at det var 600mb, så det var det jeg antok). Har nesten 1gb fri med plass (har launch versjon av xbox360, nærmere sagt 7gb harddisk :) ..) Men, etter jeg har redeema koden min så står det at den er på 1,5 gb. Greit nok tenker jeg, og går ut igjen og fjerner det ene og det andre så jeg får nok plass. Men, når jeg skal skrive inn koden på nytt står det at den allerede er brukt, så jeg kan ikke bruke den igjen! Hva i heite huleste er det som er logikken bak det a?! Jeg drev jo og skulle laste den ned istad så hvorfor kan de ikke da registrere kontoen min at jeg har koden eller noe? huff, blir bare irritert og skuffet over det her. :thumbdown:

 

Så, hvis det er ingen som har hatt nogenlunde samme problem som meg, eller vet hvordan jeg skal fikse det, så må jeg nesten bare forklare situasjonen min til Absoluttspill og spørre om de kan være så snill og sende en ny key.

 

konklusjon, ikke en bra dag so far :(

Lenke til kommentar

Har spilt igjennom demoen nå, og elsker det faktum at bossen skal sterkt symbolisere/ligner på en vagina. Og i det Eddie får ned porten som spidder den roper han The Penetration (eller noe lignende). Lo hvertfall veldig godt gjennom hele demoen :D

 

edit: Har godt gjennom et par ganger nå og hører at han roper "Decapitation!", morsomt uansett ^^

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...