Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Du kan få gratis vann i matområdet. Det er en sånn stand med taps der (du må dog ha et glass fra noe sted, jeg smuglet inn en imsdal-flaske). Vann koster 45kr.

 

Hvis du går ut av festivalområdet og opp mot Tøyensenteret er det en matbutikk som selger varm potetstape, fiskekaker, kjøttkaker og diverse for ikke alt for mye.

 

Synes personlig The National skuffet. Vokalisten var for drita til å synge bra, gitarene var alt for lave (man hørte jo knapt soloene!) og det var for mye bass. Jævlig fett når han gikk ut i crowden da, det var publikumspleasing på høyt nivå

 

QOTSA var könig. Josh Homme var i godt humør for en gangs skyld virket det som. Dessverre er jeg ikke den største fanen (litt mye distortion for min smak) men en god konsert likevel. Thomas Dybdahl var frysninger!!

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så ikke, men jeg vil gjette det koster ihvertfall 30 for et glass vann. Øl koster sånn standard utepils i Oslo på nesten 80 spenn.

 

Alltid teit med norske festivaler når det kommer til vann og priser. Burde vært vann for de foran scenen når det er varmt og noen par steder man kan ta springvann på festivalområdet.

 

 

Det gjelder ikke alle norske festivaler. Har vært på et par her oppe i midten hvor man kan ta springvann på festivalområdet og hvor det deles ut vannflasker til folk foran scenen og generelt hvis det er varmt.

Lenke til kommentar

Så ikke, men jeg vil gjette det koster ihvertfall 30 for et glass vann. Øl koster sånn standard utepils i Oslo på nesten 80 spenn.

 

Alltid teit med norske festivaler når det kommer til vann og priser. Burde vært vann for de foran scenen når det er varmt og noen par steder man kan ta springvann på festivalområdet.

 

God The National og sexy Queens of The Stone Age-konserter dog.

Finnes da vann til 1 kr du får hentet rundt på festivalområdet.

EDIT: Så en post over at noen påpekte dette.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Flyttet inn på studentbolig i Kristiansand nuh. Pulten er altfor liten og får bare plass til en skjerm til PCen. Fatter ikke hvordan dette skal gå..

 

FML First world problems 'n' all dat!

 

Edit: Tok bare å bestilte PS4 og Last of Us Remastered jeg. Impulskjøp er de beste!

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Jeg unngår bevisst å poste om slike ting. Ikke at jeg ikke er lei meg for at fyren døde, for Robin Williams virket faktisk som en sympatisk fyr i tillegg til å være en god skuespiller som ikke gjorde altfor mye ut av seg, men jeg orker bare ikke tanken på å være en av hundretusener som skriver akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Min erfaring med budbringere (enten det er snakk om Posten, DHL, UPS eller lignende) er at de er noen av de minst motiverte og mest slurvete menneskene som finnes. Det beste eksempelet var da en venn av meg bestilte en pakke som skulle leveres på døra; budbringeren kom men kameraten min var ikke hjemme, så han ringte like godt på hos naboen og ba ham signere for pakken fordi han "ville ikke måtte dra helt tilbake hit igjen".

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Ikke at alle er slik, men man legger klart mer merke til at Posten og sånt gjør en dårlig jobb enn bra vil jeg si. Typisk greie her tidligere for 1-2 år sida var også at postmannen kommer veldig seint som 4-6, noe som var utrolig irriterende hvis jeg var hjemme fra jobb.

 

Fedex tror jeg har veldig bra rykte i USA for tida.

 

Lenke til kommentar

Spør om han har lyst til å flytte sydover.

 

Flere historier:

 

1. Bestilte pakke som skulle leveres på døra. Selvfølgelig skulle den leveres på et tidspunkt da "alle" er hjemme, nemlig sånn ca. 12 på dagen, så samboeren ble hjemme den dagen for å vente på pakken. Ingen kom på døra men senere fant vi en lapp i postkassa der det stod at pakken ikke kunne leveres fordi ingen var hjemme. Jeg vet ikke om fyren ringte på feil dør eller hva.

 

2. Igjen en pakke som skulle leveres på døra. Tidspunkt ble avtalt og samboeren satt trofast og ventet i leiligheten. Så får hun en telefon der fyren sier at han ikke kan kjøre til oss allikevel den dagen siden det er så langt utenfor sentrum, og vi avtaler et nytt tidspunkt samme dag der han kan levere den på min arbeidsplass som er i sentrum. Jeg sitter og venter en halvtime over avtalt tid (og etter arbeidstid) men fyren viser seg ikke. Plutselig dukker han opp på døra til leiligheten vår allikevel og leverer pakken der. :blink:

Lenke til kommentar

Har egentlig aldri hatt noe problemer med Fedex, UPS eller DHL her.

 

Spesielt DHL har vært flotte synes jeg når det kommer til levering, men nå er jeg også kjent med begge de som oftest leverer i området jeg bor igjennom den gamle jobben min hvor jeg stadig støtt møtte dem. Istedenfor at han leverte det etter 4 hjemme så spørte han om jeg kunne ta imot pakken på jobb, og selv om det var lettere for han også var det enda bedre for meg.

 

Bring-folk har vært elendige. Moren min skulle ta imot en pakke til meg når jeg var i utlandet den dagen, også ringte fyren hjem som leverte. Moren min som ikke kan engelsk så godt snakket på norsk, og forsto ikke mye av hva han sa siden han ikke kunne snakke norsk og snakket bare engelsk. Joda, jeg er enig i at det er småteit at moren min ikke kan engelsk, men Bring er fremdeles en norsk servicetjeneste og en del av Posten Norge. Så han hadde da videreført det til posten at han ikke fikk noe svar og jeg måtte hente pakka selv dagen etterpå på postkontoret. Veldig teit synes nå jeg.

Lenke til kommentar

Har ikke noe godt forhold til Bring jeg heller. Kjøpte TV ifjor og fikk den levert på døra. Åpnet den opp og skjermen var knust. Jeg ser så at det er et hull i eksen akkurat der skjermen er knust og at en helt hvit papirlapp tilfeldigvis er tapet over hullet. Fikk den hentet igjen og levert på nytt. Altså, kjøpte TV og det tok 2,5 uker før jeg fikk den. Fint flott..

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Hah, takk for gratulasjoner for lengst!

 

Kom egentlig for å kommentere hvor liten verden er; Lakus kommenterte nettopp Facebook-posten på veggen til Komplett.no fra en fyr jeg var i militæret sammen med.

 

Also, jeg skriver fortsatt innlegg.no før jeg retter det opp til diskusjon.no :(

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...