Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Ikke trivialiser bloggen som om det er en noe en hvilken som helst rosabloggerske kunne skrevet. Jeg sier ikke at du tror det, men det virker sånn ut i fra språket ditt. Den ble skrevet under ekstremt risikable omstendigheter, noe resultatene ble et bevis for. Det hun gjorde overgår enhvers krigskorrespondents kamp for sannhet og ytringsfrihet - hun hadde tross alt ingen artikkel 79 i Genèvkonvensjonene å hjemme seg bak, ei heller var hun omringet av militært personell som kunne holde henne trygg.

 

Det er lett å avfeie dette som en solskinnshistorie som har fått mer blest i media enn den fortjener. Men ikke alle fredskamper kan måles i antall personer reddet eller antall lover endret.

 

Når det er sagt, jeg skulle gjerne sett at prisen gikk til noen andre jeg også. Men jeg kan ikke si at den er ufortjent heller.

 

Vi får bare håpe at hun fortsetter det gode arbeidet, og at dette vil få positive ringvirkninger. Hvis ikke vil det jo virke noe bortkastet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer da. Du får prøve å få tatt på noen cosplay-pupper og sånt da!

 

Kanskje jeg skal cosplaye selv, og invitere andre til å ta på mine pupper?

 

Alltid vært svak for Sylvanas...

 

Og naturligvis dele inside scoop med oss. :p

 

Om det blir noe skikkelige scoop (les: avsløring av et nytt spill) derfra blir det nok delt på Internett et hundredels sekund etter annonsering. Alt annet kommer nok på forsiden til Gamer :)

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

JAJA, FOLKENS.

 

Skal til BlizzCon i november, da :) Sendes av Gamer. Første store messe jeg besøker, og første gang i statene. Spennende saker.

 

/snikskryt

Lucky fucker!

 

Jeg har blitt bedt om å dra dit av ei venninne som jobber i Blizzard i flere år, nå, men jeg har aldri råd til det, så jeg nøyer meg med å se det på nett.

 

Du får vinke til kamera, holde deg unna furries, og vær nøye med personlig hygiene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så eksen for første gang siden vi slo opp (9 september) i dag. Ble slutt fordi hun skulle til college i England, men hun var på snarvisitt hjemme for å plukke opp noen klær og kjøkkenutstyr.

 

Herregud jeg er fortsatt latterlig forelsket i den jenten. Visste at jeg fortsatt hadde romantiske følelser for henne og at det tar mye tid å komme seg over noen, men så mye!?!

 

Vi satt på Espresso house i to timer, hadde den beste samtalen jeg har hatt på lenge og satt begge og trippet i setene fordi vi ville kysse hverandre (ikke noe ble nevnt, men det var veldig klart).

 

Er bare å gå videre med å komme oss over hverandre (starter no contact igjen, denne gangen frem til jul), men at jeg var så utrolig forelsket i henne fortsatt visste jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...