Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leverandøren min tilbyr helt opp til 100mb/s hvis jeg husker riktig, men jeg tok til takke med 25mb/s. Det går unna som bare det og jeg kan virkelig ikke skjønne hva jeg skulle brukt 100 til med mindre jeg skulle begynne med piratfilmdistribusjon for hele nabolaget.

Endret av Spartapus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir så salig nervøs av å ringe til universiteter i Amerika, forstår ikke hvorfor. Har ringt sikkert 20 telefonsamtaler nå, snakker svært godt engelsk, folkene på andre siden er alltid superhyggelige og alt mulig, men jeg holder likevel på å dø hver gang telefonen kobler opp.

 

*grøss*

Lenke til kommentar

Haha, den følelsen har jeg alltid når jeg intervjuer noen produsenter eller skuespillere på telefonen fra som oftest USA også. Spesielt når jeg må ha det om natta eller tidlig om morningen (5-6 tida og sånt). Nesten bedre å gjøre det in-person, selv om det tar mye mer tid på grunn av reising og pengebruk.

 

Gjorde forresten et intervju med Robert Rodriguez klokka 5 om morningen (han var i Texas på SXSW i vår), og mens jeg gjør intervjuet så hører jeg små lyder fra naboen. 15 minutter inn i intervjuet så begynner nabogutten å skrike holde kjeft til meg. Så Robert skjønte ikke hva som skjedde, heldigvis hadde jeg bare et spørsmål til han etter så det gikk fort over før intervjuet var ferdig (var en 20 minutters call uansett).

 

Driver stadig støtt å plystrer ut av vinduet om natta og synger noe som høres ut som sinnarock. Tror naboen min etter det har blitt veldig aggressiv mot meg etter det, for jeg har ikke gjort noe annet enn det som plager han (hvis han ikke er veldig sur fordi jeg spiller musikk etter jobb og sånt litt høyt, som alle i blokka her gjør uansett). Han er kid på 17-18 år som nesten bare gamer om natta. Legger seg liksom 5-6 om morningen å står opp igjen sånn halv 8 å ser han løper ned til toget dager jeg har fri og går tidlig tur med bikkja. Alltid gøy når han tryner ned den bratte bakken. Prøver å være vennlig mot fyren, men etter i vår er han blitt en ordentlig shitkid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...