Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

900 kr fra 680 til 580, og samme fra 580 til 560Ti.

 

Vurderte å kjøre to i SLI, men tenkte å se hvor godt en av dem yter først. Skulle kortet være elendig, noe jeg tviler på, så kan jeg bare bytte.

 

Nå har jeg endelig klart å trykke på bestill, så nå blir det å angre over alle pengene som jeg har brukt helt frem til jeg får PC'n, da blir jeg superglad i en dag eller to før jeg angrer på alle pengene som dro sin vei igjen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen, Shadows of the Damned er rått. Beste spillopplevelsen jeg har hatt på lenge, det treffer meg midt i hjertet. Jeg tør tippe at dette er et spill man enten liker eller hater, ettersom det er rimelig sært, grovt og "stygt". Til tider langt mer creepy en moderne survival horror-spill, enda dette ikke prøver å være survival horror. Gikk for eksempel ned en liten sti for å se om det er noe der nede, plukker opp en diamant og hører lyden av noe som beveger seg. Snur meg for å gå opp, og ned stien kommer det sikkert 40 avkappa hoder rullende.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Veldig lyst til å prøve det spillet, men er usikker på om det er noe for meg. :p

 

Rider of Reason, fått skjermen enda?

Nope. Bor ganske langt unna Kompletts lager så det tar noen dager å få det hit. Har det kanskje mandag eller tirsdag.

 

Grættis! Skal du bygge selv?

Nope, aldri gjort det før, og sparte så lite at jeg ikke tar sjansen.

 

EDIT: Selfølgelig har jeg også lyst på det nyeste, og det er like før jeg bestiller det nyeste jeg også, men jeg vil ikke sløse penger.

Hehe, det er alltid en dilemma. ^_^

Lenke til kommentar

Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv? Sitter oppe til kokka 5 for å se på en pressekonferanse jeg egentlig ikke bryr meg om.

 

Pressekonferanse? Om hva da? Apple?

 

Våpen som blir tre ganger så stort når demonhodeskallevennen din Johnson blir kåt? TASTE MY BIG BONER.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Har lyst til å prøve det, men skytespel på konsoll urk. Får sjå, har sett det på tilbod i sentrum.

 

Then again, eg trur ikkje eg vil ha ein PC-port heller, siden demoen av Binary Domain og informasjonen om Dark Souls på PC er ein ganske klar indikasjon på at japanske utviklarar ikkje har snøring på plattformen eller publikumet.

Lenke til kommentar

Det er eksamensperiode for meg og nå, og som følge av at det er slutt med all undervisningen, og det faktumet at jeg ikke har noe jobb her i sogndal, så sitter jeg igjen med ekstremt mye "fritid". Har to eksamensoppgaver som skal inn neste uke, og i steden for å jobbe med de, så sitter jeg her med tidenes fylleangst. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...