Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Sitter for øvrig med et lite glass Cabernet Saugivnon som jeg plukka opp på butikken i dag til £4.

 

MISTER BIG SHOT, HUH.

 

Vi laget hjemmelaget guacamole i dag. Det vil si, Eplefe laget den, jeg stilte dumme spørsmål og var litt bekymret for at kjøkkenmaskinen skulle sprette opp og male kjøkkenet grønt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en setning som ble stående for seg selv fordi jeg ble avbrutt når vi begge begynte å le når vi skjønte hva jeg nettopp hadde sagt. Som jeg senere la til: "Jeg veit ikke hva jeg skal med bein egentlig, i hvert fall ikke i forhold til det å ha armer", siden temaet en gang var å miste én arm eller ett bein.

 

Siste fra Sukker:

Jeg liker å besøke ulike kulturminner,

inkludert museer og spill av ulike konkurranser.

Jeg pleier å gjøre det med venner og vi har det gøy.

Også liker jeg kvinner mer enn sport

slik som volleyball og aerobic. Jeg har tidligere jobbet i sport, aerobic eller snarere, da det var en student og jeg virkelig likte det.

 

Seems legit.

Lenke til kommentar

@Eplers: Det er så forbanna bra, for profilen starter veldig bra, dama er søt og det er ingen ugler i mosen. Snubler litt i første sving med litt vel mange enkeltord når hun forteller om seg selv (Mer om meg: Jeg er en følsom, intelligent, hengiven, lidenskapelig, lojal, intelligent, humoristisk, effektiv, kreativ, følsom, omtenksom, sjenerøs, omgjengelig, sensuell, sjarmerende, pålitelig, ryddig kvinne) men så kommer det der på oppløpssiden og jeg tror jeg går for en diskvalifikasjon

 

@Villery: Jeg aner ikke, hun gadd plutselig ikke svare mer når jeg sendte henne meldinger. Så da aner jeg vel egentlig at det bare er å glemme.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Oi, hun som har den profilen var ganske mye forskjellig kan man si, faktisk intelligent og følsom ganger 2. :p

 

Synd det ikke ble fulltreffer med hun andre sukkerklumpen, AltF4. :/

Rider of Reason, fått skjermen enda?

Yes, har fått den nå og jeg overdriver ikke når jeg sier det er den beste skjermen jeg har hatt. Fargespekteret er fabelaktig, fargene er glittrende klare, og svartkontrasten likeså. Ikke testet 3D siden jeg ikke har 3D-briller og det som skal til. :)

Lenke til kommentar

Oi, hun som har den profilen var ganske mye forskjellig kan man si, faktisk intelligent og følsom ganger 2. :p

 

Synd det ikke ble fulltreffer med hun andre sukkerklumpen, AltF4. :/

Rider of Reason, fått skjermen enda?

Yes, har fått den nå og jeg overdriver ikke når jeg sier det er den beste skjermen jeg har hatt. Fargespekteret er fabelaktig, fargene er glittrende klare, og svartkontrasten likeså. Ikke testet 3D siden jeg ikke har 3D-briller og det som skal til. :)

Wow, allerede?

 

Jeg tenker forresten også på Asus VG278H :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...