Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Rider

Ah.

 

Ja, jo, ikke en direkte dårlig sang - dessverre plasserer den seg midt i mitt hat-territorie; liksommetal med strykere og reine vokaler. Fantastisk fæl kominasjon.

 

@Zeallu/Villery: Aldri hatt så mye til overs for Lervik, selv om anmeldelsene hans har vært gode. Hadde en liten samtale med ham angående Shadows of the Damned på Twitter dagen han slutta i Gamer, og den var ganske ålreit.

Problemet til Gamer nå er at de for meg henger veldig etter i spilljournalistikk. De kommer ofte seinere enn andre med nyheter, og alt de gjør er tekstbasert. Pressfire legger seg mer på Giant Bomb-metoden, noe jeg liker veldig godt, og VG kjører på med Level Up, som er et flott om enn en anelse overfladisk magasin for spill.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Om PressFire hadde eit forum, og ikkje berre eit kommentarfelt fullt av Dagbladet-lesarar, kunne eg vurdert å migrere dit på deltid. Sånn sett er vel kanskje diskusjon.no eit av dei sterkaste korta til Edda sine redaksjonelle sider. Ikke fordi eg er så viktig, men fordi den største samla kunnskapsbasen i Noreg er liksom grei å ha i bakhand, og kjem til å sørge for at folk heng rundt nærast uansett.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Åja, stemmer det. Diskusjon.no er jo knyttet til Tek-nettverket. I praksis er det vel Tek-nettverket som er bundet fast og som blir dratt videre av Diskusjon.no.

Sinnsykt synd at ikke det største og beste forumet kan han de beste sidene som fronter.

 

Klipp løs Tek, la det synke og bruk forumet sine personligheter til å sette opp nye sider. Yey :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...