Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk sånn passe. Aner ikke hva jeg skal føle om mulighetene for å få jobben, så det er bare å vente til torsdag.

 

Egentlig føler jeg at jeg trenger en skikkelig omveltning i livet mitt, usikker på om fast jobb der jeg er nå er det jeg ser etter, selv om det gjør muligheten for å flytte for meg selv mye større.

Lenke til kommentar

Såpass ja. Hvordan er studiene egentlig?

 

Ganske avslappende egentlig. Jeg har en lei tendens til å utsette og ikke ta ting så altfor alvorlig, så jeg tar livet med ro, selv om det er litt å gjøre.

 

Ble ferdig med et fag som omhandlet bruk av psykologi i reklame før jul. Skrev en "rapport" på 4000 ord som jeg startet med to dager før innlevering. Endte opp med en femmer på den, og en femmer på en gruppeoppgave. Rimelig fornøyd med det.

 

Etter jul har vi bare jobbet med reklamekampanjer og ferdigstilt en portfolio. Vi har også levert en gruppeoppgave for BMW som vi ikke har fått karakter på enda. Men rapporter fra læreren indikerer en A-, samt instrukser om at vi burde sende det inn til en konkurranse der vi kan vinne 15.000 pund og fast jobb.

Så det lover jo bra.

 

Nå gjenstår det én gruppeoppgave, Bachelor-oppgave, og to andre innleveringer, før jeg og min kreative partner drar til London for å jobbe hos et ganske godt ranket reklamebyrå i én uke.

 

Så alt i alt har det vært et greit år i utlandet. Nå er det bare å skaffe seg jobb. :(

 

RoR: Tar Bachelor grad i Advertising i Southampton. :)

Lenke til kommentar

Takk for det alle sammen :)

 

Er det fulltid? Hvor og hva?

 

Det er i barnehagen der jeg har jobba i fem år.Føles så jævlig godt - og veldig på tide.Er ikke fulltid, bare 20%, men jeg har fått en for innafor - og til jul er det ei som slutter, og da kan jeg kreve å få min stilling utvidet til 100%.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...