Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, er det noe man lærer av å følge med rundt seg er det at hvem som helst kan dø når som helst. Hvem som helst av oss kan komme ut for en ulykke eller en drapsmann i løpet av dagen, eller vi kan bære på en sykdom som tar oss uten forvarsel. En nabo av meg døde for noen år siden, han var i 50-årene og hadde ingen sykdomshistorie utenom det vanlige, men han fikk plutselig slag under en omgang innebandy og døde øyeblikkelig.

Lenke til kommentar

"People needn't worry so much. It's not my time yet. This is not how I go."

 

Hvis man vet når man dør, kan man gjøre alt i verden og være sikker på å ikke dø. Tror jeg kanskje hadde gått for det, med tanke på at sannsynligheten for at jeg dør før jeg er 70 er relativt lav

Lenke til kommentar

Onkelen min var faktisk ute å jogget da han plutselig falt om. Ingen som så det komme. Sprekeste fyren jeg noen gang har kjent. :(

 

 

 

 

 

 

Vet dere forresten hva som er det kjipeste med å bo i en liten bygd?

Gjør du noe dumt en dag, så tar det ikke lang tid før de fleste vet. Jeg elsker livet mitt for tiden. :blush:

Endret av Kiro
Lenke til kommentar

Det trenger vi ikke gå inn på. Kommer bare her for søke litt "trøst" hos gamle venner. :p

 

Men skal vi trøste deg må vi jo vite hva vi har med å gjøre. Når en unge gråter hjelper det jo ikke at jeg blåser på hånda om det er foten han har vondt i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...