Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler hjerteinfarktet komme smygende.

 

Tullball

 

Når du steker baconet så forsvinner alt fettet, og det er kun konsentrert proteinkraft igjen. Protein, også kjent som vitaminer for menn, er alt du trenger for å gro skjegg, bygge muskler, få glansfull hud og kraftige kjaker.

 

Bacon er den moderne, ikke metrofile manns nattverd.

Lenke til kommentar

Kom meg endelig gjennom ME3 jeg og. Ser ikke helt hva som er galt med slutten annet enn at den er litt kort.

Jeg håper virkelig ikke all fanragen kommer av at Bioware ikke valgte en klisjefylt, lykkelig slutt der Shepard bare greier alt med et glis uten å måtte gjøre et eneste vanskelig valg.

Det var sånn jeg trodde det ville ende, men Bioware overrasket meg positivt, og det er det sjelden spillhistorier gjør. Å kritisere dem for det virker blodig urettferdig spør du meg.

Lenke til kommentar

Kom meg endelig gjennom ME3 jeg og. Ser ikke helt hva som er galt med slutten annet enn at den er litt kort.

Jeg håper virkelig ikke all fanragen kommer av at Bioware ikke valgte en klisjefylt, lykkelig slutt der Shepard bare greier alt med et glis uten å måtte gjøre et eneste vanskelig valg.

Det var sånn jeg trodde det ville ende, men Bioware overrasket meg positivt, og det er det sjelden spillhistorier gjør. Å kritisere dem for det virker blodig urettferdig spør du meg.

 

Det er absolutt ikke derfor man rager. Se følgende (spoilers):

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=7MlatxLP-xs

 

Slutten var helt tragisk dårlig, og personen i videoen forklarer hvorfor på en glimrende måte. Jeg har sansen for tragiske slutter, men ME3-slutten var rett og slett dårlig skrevet.

 

Jeg er imidlertid usikker på om jeg støtter forslaget om å endre slutten.

 

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Kom meg endelig gjennom ME3 jeg og. Ser ikke helt hva som er galt med slutten annet enn at den er litt kort.

Jeg håper virkelig ikke all fanragen kommer av at Bioware ikke valgte en klisjefylt, lykkelig slutt der Shepard bare greier alt med et glis uten å måtte gjøre et eneste vanskelig valg.

Det var sånn jeg trodde det ville ende, men Bioware overrasket meg positivt, og det er det sjelden spillhistorier gjør. Å kritisere dem for det virker blodig urettferdig spør du meg.

 

Det er absolutt ikke derfor man rager. Se følgende (spoilers):

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=7MlatxLP-xs

 

Slutten var helt tragisk dårlig, og personen i videoen forklarer hvorfor på en glimrende måte. Jeg har sansen for tragiske slutter, men ME3-slutten var rett og slett dårlig skrevet.

 

Jeg er imidlertid usikker på om jeg støtter forslaget om å endre slutten.

 

 

Det jeg er enig med ham i er at slutten kunne vært lengre og vist mer av hva som skjedde med flere karakterer og steder i galaksen som et resultat av valget ditt. Det tror jeg heller ikke det skulle være vanskelig å legge til med DLC. Tross alt bare snakk om å slenge på noen ekstra filmsekvenser.

 

Han har en veldig hang-up på hvordan Star Trek gjør ting. Jeg har aldri vært noen større fan av serien, så for meg var det ikke noe problem at de gikk bort fra å holde alt vitenskapelig plausibelt (i den grad det noengang var det). Jeg synes også bare det var en kul overraskelse at slutten snur opp ned på alle vedtatte sannheter om The Reapers. Det er en smekk i fleisen som gir deg en følelse av maktesløshet overfor noe som er langt mer sammensatt og mektig enn det enkle fiendebildet som er malt frem til da. At det kan være vanskelig å forstå helt hvordan Catalyst skal fungere er jeg enig i, men etter å ha spilt JRPGer i 15 år så er i grunn forventningene mine til enhver slutt at absolutt alt kan skje uavhengig av logikk eller fysiske lover. Det er greit synes jeg, man får mer enn nok av begrensninger i det virkelige liv uansett, så at noen lar fantasien flyte synes jeg bare er positivt.

 

Uansett så var det en mer interessant video enn jeg troddet det skulle være, og fanragen virker ikke like dum som den gjorde før. Bare nesten. :p

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...