Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør han få en sjangse?


Gi han en sjangse?  

115 stemmer

  1. 1. Skal jeg gi gutten en sjangse?



Anbefalte innlegg

Alle som har svart ser ut til en gjeng gutter som er vettskremte fordi de endelig får motbevist det at "alle gutter kan få alle jenter bare de sjekker dem opp"...

 

...og ser at jenter faktisk også har KRAV.

 

 

Synd dere ble så skremt!! Men face the reality. De fleste jenter tenker sånn men få tør å skrive det fordi man blir jo hetset.

 

 

Jeg synes han burde få en sjangse, men jeg tror du hele tiden kommer til å være usikker pga at du ikke er forelska. Hvis du "til slutt" liker ham og han slår opp blir du også lei deg.

Beste jeg kan sammenligne TS med er hun nordnorske i Omo-color reklamen...

 

Rett å slett et rivjern, MANEATER om du vil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For noe sprøyt! Herregud gutter!

 

Hvor ofte hører jeg ikke gutter si

"ja hun er søt men litt feit" eller

"hun er jo flat som ei tavle!" eller

"hun har ingen hjerne jo",

og da HØYT tilogmed.

 

 

Folk har preferanser, det har dere og, og når man ikke er FORELSKA og ser alt gjennom hjertebriller må man nesten vurdere om man vil bli fornøyd eller bare slå opp med en gang. :tease:

 

 

Jeg synes du skal gi ham en sjanse, som sagt.

 

Hvorfor? Fordi han sikkert blir jævla glad, og får bedre selvtillit, og siden han sikkert er en bra fyr fortjener han det. :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg stemmer for nei. Hvordan i allverden kan et potensielt forhold bli noe særlig om den ene går inn i det med en holdning som sier "jeg er så mye bedre enn deg og du burde være jævlig glad for at jeg gir deg en sjanse."?

 

Selvtillit får han i hvert fall ikke av det.

Second that!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg stemmer for nei. Hvordan i allverden kan et potensielt forhold bli noe særlig om den ene går inn i det med en holdning som sier "jeg er så mye bedre enn deg og du burde være jævlig glad for at jeg gir deg en sjanse."?

 

Selvtillit får han i hvert fall ikke av det.

 

 

Opp ;)

En ting er om man tenker slik før man får følelser for en person, men følelsene burde ta knekk på alle disse negative synene på hans utsene.

Håper ikke ts føler seg helt trykt ned i gjørma av alle disse innleggene :)

 

 

 

Heigren

Lenke til kommentar

Jeg stemte faktisk for at han burde få en sjangse. TS er åpenbart selvsikkert og VET at hun ser bra ut. Hun har kanskje også et rykte å passe på?

 

Hehe, ja, dette høres j*vla teit ut, og ting som rykte og utseende burde virkelig ikke ha hatt noe å si, men i vår tid på videregående er dette en big deal for noen personer. Vi velger selv hvordan vi vil leve. Jeg synes også utseende er viktig, men setter kanskje kravene for høye i forhold til mitt eget utseende. Om TS er en smellvakker jente som liker heite gutter, la gå.

 

Ok, nå kommer grunnen til at jeg stemte at han bør få en sjangse. Rett og slett fordi dette kan endre på TS sitt syn på gutter, det vil nok hjelpe på selvtilliten til gutten og kanskje hun plutselig innser at denne fyren er en kjernekar hun vil dele sin tid med. Taper ihvertfall ingenting på å se hvordan det går.

Endret av luxuslexus
Lenke til kommentar

Jeg stemte, ja.

Synes du får litt mye pepper fordi du sier høyt det mange tenker ;) Burde vel ikke være noe stort sjokk at jenter på din alder tenker i disse baner.

Men når det er sagt - du bør stille deg spørsmålet. Er dette en fyr jeg kunne forelske meg i?

 

Hva er du egentlig ute etter? Du skryter av at du har hatt mange ONS. Er det noe å være så stolt over da? ;) De fleste finner fort ut at sex med en fast og trygg partner, som har tid til å bli kjent med din kropp og som er interessert i å gjøre deg happy i sengen, er mye bedre enn ONS i lengden. Skjønner jo at folk har behov som single også, men om jeg fikk velge så hadde jeg helt klart valgt sex i fast forhold.

 

Ville ikke ha fokusert så mye på at han er jomfru. Egentlig så synes jeg han burde få kudos for å faktisk være ærlig med deg. Han kunne jo bare ha løyet og sagt noe annet. For alt du vet så har 90% av alle ONS'ene dine vært jomfruer ;)

 

Når det gjelder musikksmak, så spiller det null og niks rolle for meg. Trenger dere å høre på musikk sammen? :) Jeg hører ikke spesielt ofte på musikk sammen med mannen min, bortsett fra musikk på radioen.

 

Briller, er det så big deal da? Kanskje han plutselig får seg linser? :) Jeg har ikke vært sammen med gutter/menn med briller, men jeg synes mange menn kler briller jeg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS her.

 

Følte at jeg ikke ville svare, rett og slett fordi jeg ble grillet levende. Han kan ikke bruke linser, da styrken hans er så sterk. Han ser godt i linser, men sjeler, og det liker han ikke.

 

Han kler egentlig briller, og det er bare uvant å se han uten.

 

Jeg prøvde ikke å skryte over hvor mange jeg har hatt sex med. Det jeg mente var bare at jeg muligens er litt mer erfaren enn han, og jeg liker at gutter tar kontroll.

 

Kan svare på mer i morgen, men nå skal jeg sove :)

Lenke til kommentar

Alle som har svart ser ut til en gjeng gutter som er vettskremte fordi de endelig får motbevist det at "alle gutter kan få alle jenter bare de sjekker dem opp"...

 

...og ser at jenter faktisk også har KRAV.

 

 

Synd dere ble så skremt!! Men face the reality. De fleste jenter tenker sånn men få tør å skrive det fordi man blir jo hetset.

 

 

 

er helt enig, er sikert 1000 (tusen) lignende innlegg på dette forumet som er formulert på samme måte, men av en gutt, da er som regel alle svar "å så søtt" " :thumbup:" "kjør på" "pul henne" "litt for meg også"

 

 

så mitt svar til ts blir som om det hadde vert en gutt, kjør på, kanskje det ender med noe dypere. Kanskje det ikke blir noe, kanskje det bare blir litt, men hva skader det å prøve

 

snop er jo så godt, og det finnes mange forskjelige smaker, så ,man må jo smake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

er helt enig, er sikert 1000 (tusen) lignende innlegg på dette forumet som er formulert på samme måte, men av en gutt, da er som regel alle svar "å så søtt" " :thumbup:" "kjør på" "pul henne" "litt for meg også"

 

Finn et innlegg som er satt opp som et skjema hvor gutten setter opp en liste med alle de fysisk negative egenskapene til jenta han har lyst på. ;)

Endret av kammizez
  • Liker 4
Lenke til kommentar

TS her.

 

Følte at jeg ikke ville svare, rett og slett fordi jeg ble grillet levende. Han kan ikke bruke linser, da styrken hans er så sterk. Han ser godt i linser, men sjeler, og det liker han ikke.

 

Han kler egentlig briller, og det er bare uvant å se han uten.

 

Jeg prøvde ikke å skryte over hvor mange jeg har hatt sex med. Det jeg mente var bare at jeg muligens er litt mer erfaren enn han, og jeg liker at gutter tar kontroll.

 

Kan svare på mer i morgen, men nå skal jeg sove :)

 

Han blir fort nok erfaren hvis du bare lar han slippe til ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS her.

 

Følte at jeg ikke ville svare, rett og slett fordi jeg ble grillet levende. Han kan ikke bruke linser, da styrken hans er så sterk. Han ser godt i linser, men sjeler, og det liker han ikke.

 

Han kler egentlig briller, og det er bare uvant å se han uten.

 

Jeg prøvde ikke å skryte over hvor mange jeg har hatt sex med. Det jeg mente var bare at jeg muligens er litt mer erfaren enn han, og jeg liker at gutter tar kontroll.

 

Kan svare på mer i morgen, men nå skal jeg sove :)

 

Kanskje ikke helt rart at du ble grillet da gutter ikke helt er så veldig glade i jenter som fokuserer på utseende først og fremst. Tro det eller ei, vi er faktisk mennesker med følelser og hater at jenter plukker ut gutter etter "hvem ser best ut i jeans av typen Calvin Klein" eller lingende.

 

Men når det gjelder gutten er det tydelig at du liker ham, du har jo tross alt sett på ham i over et år og funnet ut veldig godt hva du synnes om ham for at du skal lage en såpass detaljert liste. Men jeg er litt redd for at du kanskje ikke kjenner ham godt nok til å vite om dere passer sammen eller ikke.

 

Du har et par alternativer :

 

*Fucking friends : Du har sex med ham og om ting utvikler seg og alt føles bra går du fra friends til par. Om ting ikke fungerer som du ønsker er dere bare venner med litt "ekstra" rettigheter innimellom. Selvsagt dette kommer jo litt ann på om han går med på det.

 

*Bli kjærester med en gang : Om du føler at han er den rette er kanskje dette steget , spesielt er vel dette greit om du ikke er av typen Hanky-Panky med en gang, men bruker litt tid på å hoppe til sengs telt i måneder / år. Dette er som regel en trygg ting men har sine problemer at hvis forholdet tar slutt så tar ofte også vennskapet slutt.

 

Du kan sikkert også gjøre mye annet om du er ondskapsfull, som å få ham til å bli ordentlig forelska i deg og være lettkledd når han kommer på besøk om du er av den typen som ønsker at gutter skal være forelsket i deg men at du selv kan velge og vrake mellom de som liker deg , men så utrolig ondskapsfull håper jeg virkelig ikke du er :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man får jo tak i linser, og Country er en vanesak.

Løp og kjøp!

 

Neida...

Jeg synes vel kanskje trådstarter har litt småbarnslige tendenser her og det er vel det at han er jomfru samt bruker briller som gjør det største utslaget i negativ retning ser det ut til.

 

Dette mener jeg er ett tynt grunnlag, og hvis du faktisk liker fyren og dumper han som kandidat grunnet dette, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si.

 

Hvis du er så selvsikker og har ett såpass bra utseende som du selv sier, så kanskje det er det som skremmer han litt og som gjør han litt beskjeden og nervøs?

 

Ut fra det du skriver så synes jeg han virker som en ålreit type. Det at han bruker briller blir for dumt å legge vekt på. Det at han er jomfru burde vel kanskje heller styrke lysten din på og få hasen i han?

 

Det viser bare at han ikke er og har vert en rundbrenner og slike gutter kan vel umulig være annet enn et kupp, så lenge det stort sett er briller og jomfrudom som spiller inn her i negativ grad?

 

Jeg må nok si meg enig med mange her, når jeg sier at du kanskje burde finne deg noe annet. Det virker som om han er mer oppegående enn deg.

 

Har ikke noe annet grunnlag å bedømme deg på enn ut fra hva du skriver, men ut fra dette så høres du litt ut som en litt bortsjemt jente med alt for mye selvtillitt men som også er livredd for å drite seg ut i venninneflokken ved å finne en gutt med briller som er jomfru.

 

Tror du skal gi deg selv noen år på baken jeg...

Lenke til kommentar

Alle skjønner vel at jenter tenker på utseende? Tipper de aller fleste setter utseende først.

Ikke det at personlighet ikke spiller noe rolle, men hvor ofte ser du en skikkelig kjekkas sammen med ei dritstygg jente? Dere som sier at dere ikke ser på utseende når dere ser etter jenter er bare en unnskyldning for at dere ikke får bedre.

 

Noen liker hip-hop stil, noen liker sosser, noen liker nerder osv... alle har forskjellig smak så skjønner ikke helt hva som er galt med å tenke sånn.

 

Det å spørre om det her derimot ser jeg ikke helt vitsen med, ser du for deg at du kan bli sammen med han så gjør du det, om ikke så lar du være. Om du ikke er gira så ser jeg ikke helt vitsen, iom at du spørr her tipper jeg interessen ikke er sånn veldig stor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For noe sprøyt! Herregud gutter!

 

Hvor ofte hører jeg ikke gutter si

"ja hun er søt men litt feit" eller

blabla bla bla kvinnelogikk bla bla bla

 

 

Denne tråden handler ikke om gutters preferanser om hva angår valg av jenter/kvinner.

 

 

Nei for gutter har jo lov til å være så mye mer kresne enn jenter.

 

Omg...................skjerpings.

 

Var en tråd her av "usikker gutt" som likte en jente han syntes hadde søtt smil men var litt lubben, han skrev jo mye om henne og, dog ikke i listeform, han fikk ikke noe pepper.

 

 

Det virker som TS muligens er i et litt høyere sosialt lag enn denne fyren og i tillegg pen. Tenk om dere selv var en sjenert gutt som likte en av de søte populære jentene i klassen og tenkte på henne hele tiden, og så lot hun være å velge deg pga at en gjeng på et forum sa stygge ting til henne? :ohmy:

 

Gi ham en sjangs...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...