Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør han få en sjangse?


Gi han en sjangse?  

115 stemmer

  1. 1. Skal jeg gi gutten en sjangse?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig så er det bare TS som kan svare på sitt eget spm i denne saken. Kan det hende at du er redd for å bli sammen med denne fyren pga andres reaksjoner? At dersom du er i en hot gjeng så vil du få lavere status ved å introdusere denne personen? Jeg kan ihvertfall kjenne meg litt igjen i dette, at man egentlig er litt forelska i en person, men så begynner venner å si at h*n har stor nese, eller skjeve tenner og så blir man usikker og tør ikke ta steget.

 

Mitt råd til deg er å ikke gi han en sjangse, gi deg selv en sjangs! Prøv noe nytt, sjekk om dere kan passe sammen på tross av forskjellige interesser og at han ikke helt matcher dine "vanlige" krav.

 

Foreløpig er du ung, og du skal få lov å ha din overfladiske holdning, men før eller senere vil du skjønne at du sannsynligvis ikke vil finne den virkelige drømmemannen på denne måten.

Lenke til kommentar

Det jeg reagerer mest på av det trådstarter har sagt er at hun spør om hun "skal gi ham en sjanse". Det synes jeg høres veldig arrogant og nedlatende ut. Er hun interessert, skal hun satse på ham, ikke gi ham en sjanse for å vise en eller annen form for godhet blandet med en arroganse som ikke ligner grisen.

 

Bra du klarte å sette ord på det jeg reagerte mest i denne tråden.

Lenke til kommentar

Det jeg reagerer mest på av det trådstarter har sagt er at hun spør om hun "skal gi ham en sjanse". Det synes jeg høres veldig arrogant og nedlatende ut. Er hun interessert, skal hun satse på ham, ikke gi ham en sjanse for å vise en eller annen form for godhet blandet med en arroganse som ikke ligner grisen.

 

Bra du klarte å sette ord på det jeg reagerte mest i denne tråden.

Enig enig...

 

Og reagerte også på bruken av liste her, mye utseendefiksering. Nei, bli heller kjent med ham, men ikke gi ham en sjanse for å være snill. Hvis du blir forelsket, go for it! Hvis ikke, hold deg unna. Så enkelt er det.

Endret av PolarCow
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...