Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Føler med deg, er glad utenor skolen, men med en gang jeg kommer på skolen blir jeg bare slapp og mister all arbeidslyst.

Da er vi to. Det verste er at folk ser på personer som er skolelei for tapere. Greit nok - du er ikke flink på skolen, og mangler motivasjon, men det behøver ikke nødvendigvis at du er en sosial taper av den grunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nesten deppa av å ha det bra, det gir meg så å si null motivasjon.

Men når noe fucker seg så lyser hele sjela mi opp, og jeg finner en helt ny styrke for å løse problemet.

 

Så ja, i dag hadde jeg fri fra jobben som jeg HATER! Men humøret er likevel ikke noe å skryte av.

Med en gang jeg drar på jobb drømmer jeg nemlig om hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem. :p

DOH

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Blir nesten deppa av å ha det bra, det gir meg så å si null motivasjon.

Men når noe fucker seg så lyser hele sjela mi opp, og jeg finner en helt ny styrke for å løse problemet.

 

Så ja, i dag hadde jeg fri fra jobben som jeg HATER! Men humøret er likevel ikke noe å skryte av.

Med en gang jeg drar på jobb drømmer jeg nemlig om hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem. :p

DOH

Kjenner følelsen så alt for godt.

 

Btw, hvorfor avateren? Måtte spørre, da jeg så filmen for et par dager siden. genial film.

Lenke til kommentar

Føler med deg, er glad utenor skolen, men med en gang jeg kommer på skolen blir jeg bare slapp og mister all arbeidslyst.

Da er vi to. Det verste er at folk ser på personer som er skolelei for tapere. Greit nok - du er ikke flink på skolen, og mangler motivasjon, men det behøver ikke nødvendigvis at du er en sosial taper av den grunn.

Jeg vet om flere i klassen som ikke er så flinke og har mye fravær, og av den grunn blir de omtalt som undermennesker. Selv om de er kjempepersoner på fritiden.

Lenke til kommentar

Btw, hvorfor avateren? Måtte spørre, da jeg så filmen for et par dager siden. genial film.

 

En av mine favorittkarakterer i filmen. (selv om jeg hater henne dypt. :p)

Har irritert meg over den avataren lenge fordi jeg vet jeg har sett den filmen flere ganger, men jeg husker ikke hvilken... Så, for å få denne irritasjonen utav verden, hvilken film? :p

Lenke til kommentar

Bestikk ho for å pelle seg til en venninne eller noe, worst case; betal en kinobillett for ho, og kanskje venn/venninne?

 

Det er lettere sagt enn gjort når hu er venneløs. Og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hu ikke dro på hytta med den andre søstra mi istede for å være med meg når vi ikke kommer overens engang. Herregud, er så fly forbanna nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...