Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvetes vepser, eller bier om du vil. Samme dritten. Første dagen i år jeg ser dem, og bare i dag har jeg hatt 6-7 stykk på besøk her. De er verre enn katter på stahet og nysgjerrighet. Gir seg faen ikke. En som nettopp prøvde i et kvarters tid å komme seg gjennom gardinene mine nå. Fikk nok og knipset den jævelen hardt på snuta, noe som tydeligvis hjalp. Enten det, eller så kommer det et helt bol hit snart.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

... Det tar minst fem minutter å laste HVER ENESTE side jeg skal ha opp, jeg går snart og henger meg! Trenger nytt nett, NÅ!

 

 

Har du sjekket at det ikke er sikkerheten i en router som henger seg opp eller er det bare jevnt tregt? Eventuelt kan bredbåndsmodemet synge på siste verset og trenge utskifting. Første bud er å ta omstart på alt nettverksutstyret.

Lenke til kommentar

... Det tar minst fem minutter å laste HVER ENESTE side jeg skal ha opp, jeg går snart og henger meg! Trenger nytt nett, NÅ!

 

 

Har du sjekket at det ikke er sikkerheten i en router som henger seg opp eller er det bare jevnt tregt? Eventuelt kan bredbåndsmodemet synge på siste verset og trenge utskifting. Første bud er å ta omstart på alt nettverksutstyret.

 

Takk for tips, men tror rett og slett at jeg kan kalle det mobilt bredbånd med veldig dårlig dekning! :S

 

Edit: Skriveleif

Endret av Coltiefication
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...