Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt helt normalt i sofaen med pc'en på fanget, så plutselig skjenner jeg at det begynner å renne noe fra nesa, så jeg bare tekker det inn igjen. Så kommer det plutselig dobbelt så mye ut, jeg tar hånda under å ser at jeg blør mye neseblod(!)

 

Hva kommer det av?

Lenke til kommentar

Fengende melodi, selv med råtten vokal. Tipper mange har en negativ mening selv om de synger dobbelt så surt selv, dersom det overhodet er mulig :p Irriterende med folk som disser andre uten å være bedre selv, hehe.

 

Ehh, wait a minute.

 

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg synger verre enn det der. Men når folk eksponerer seg på den måten, legger ut videoer av seg selv og synger foran åpent kamera er det vel fritt frem for meg å være kritisk?

 

Hadde vært noe annet om det var en dame som ble snikfilmet mens hun sang, men hun vil jo bli sett og da må hun forvente at folk har meninger (både positive og negative) om henne.

Endret av Mchansern
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Folk kan uttale seg om ting de ikke kan, men da bør de ikke komme med surfjes:no: om noen setter dem på plass eller gir de en real omgang buksevann. Det morsomste er fotballfanatikere som har sterke meninger om både klubber og spillere uten at de har noen egne ferdigheter.

 

Det er bare å klage på politikere, men det har ingen hensikt.

Regjeringen jobber for sine bakmenn og ikke for folket så det har ikke noe for seg uansett hvordan du vender på det. Samme hvor mange ulike partier det er på scenen og uansett hvilken dukke som henger i trådene så er det alltid samme dukkemester bak kulissene. Politikken går den veien den skal for å opprettholde status quo. Rike forblir rike, mektige blir mektigere. Den lille mann vet verken hva som fåregår eller har noe han skal ha sagt. Folk skal bare fortsette med å se TV og ta inndroktrinerende utdanning som gir enkle svar på det meste slik at de kan leve inni kassen sin, helt uten mulighet til å se hva som er utenfor. Siste mote er å bytte frihet mot sikkerhet. Alle veier fører til 1984.

 

Hvis regjeringen hadde fungert, hadde den ikke gjort jobben sin. Når noen høyt oppe snakker om forbedre noe så er det for seg og sine overordnede og ikke for oss naive i bunnen. Dersom folk er dumme nok til å tro at de er inkuldert, kan de bare ha det så godt.

 

Når toklassesystemet er ferdig implementert, vesten deindustrialisert og folk flest er så fattige at de ikke har råd til mat, får pipen en annen lyd. Folk pleier ikke klage før de kjenner sulten i magen.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Fengende melodi, selv med råtten vokal. Tipper mange har en negativ mening selv om de synger dobbelt så surt selv, dersom det overhodet er mulig :p Irriterende med folk som disser andre uten å være bedre selv, hehe.

Er du dum? Selv om jeg ikke er flink til å synge selv, kan jeg da for helvete vite hvordan en god sangstemme høres ut!?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At jeg glemte å kjøpe hvitløksbaguetter når jeg var på butikken. Nå blir det gratinert blomkålsuppe med fløte og ost UTEN baguetter. Faen! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...