Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fucking helvetes nynorsk, klarte ikke å gjøre den ferdig. Typisk at jeg kom opp i det faget, selv om jeg synes nynorsk er ganske kjedelig skulle jeg ønske vi hadde hatt noen flere timer så jeg hadde vært litt mer forberedt, vi har jo nesten ikkje HAT DET IÅR SKJØNNAR INGENTING EG

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg synes er idiotisk med språkeksamen er at du alltid har tema som kjærlighet, sosial lærepenge eller noe annet idiotisk som ingen normalt emosjonelle folk vet hvordan man skriver om.

 

Slet alltid med det der på ungdomsskolen. Hvorfor får jeg ikke skrive om hva jeg vil så lenge det er på språket vi har eksamen i?

 

Glad jeg er ferdig med språkeksamener...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jævla folk som skal bytte varer i matvarebutikker! Da må ekspeditøren ha returkort eller returnøkkel, og det finnes selvfølgelig kun ett/én slik, som alltid oppbevares så langt unna kassa som overhodet mulig.

 

Var i butikken i går. La alle varene på rullebåndet, og tilfeldigvis stod det en dame foran meg som måtte bruke 2 min på å lese kviteringen når hun plutselig fant ut at hun hadde betalt to ekstra kroner for de grønne olivene hun kjøpte. Så måtte damen som jobbet i kassen, ringe til en annen som fant ut at det var de sorte olivene som kostet to kroner mindre. Så ende jeg opp der da, 10 min ekstra pga. to fuckings kroner. Er det mulig?

 

Hvorfor er det sånn at sikker hver tredje person over 75 her i Norge, kun skal se negativt på livet? Dytte vekk andre folk istedefor å spørre om de kan flytte seg. De kan egentlig bare legge seg i graven I DAG, så vi slipper å bruke skattepengene på de tullingene. Fy faen, det irriterer meg virkelig!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Stemmen min irriterer. Den er altfor dyp. Folk hører faen ikke hva jeg sier i normalt samtalevolum. Får høre jeg mumler hele tiden.

 

Red.: Og mens jeg er i gang så irriterer en kjerring jeg har holdt litt på med. Vet hun er interessert og alt, men hun tar aldri kontakt selv. Hun lot være å svare på en melding angående en avtale vi har, og nå noen dager senere prøver hun faen meg å få oppmerksomheten min så jeg skal ta kontakt å spørre hva som skjer, regner jeg med. Patetisk. Andre gangen det skjer, så nå gidder jeg ikke mer. Slitsomt er det.

Endret av Saft Suse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var ikke 10 minutter hos meg, men var en dame forran meg i køen som stoppet opp og klaget over at sjokoladen hun kjøpte kostet 1 krone mer enn hva som stod på merkelappen ved hylla.

 

Ja, og hva vil du fram til? "OMG! Har hun ikke råd til å betale kun 1 krone MER!?! OMFG!". Er det det du vil fram til? :ermm:

 

Hvis det ikke hadde vært for slike folk som hun damen, så hadde butikkene tjente seg rike kun på å snike til seg noen ekstra kroner fra hver kunde som hadde handlet hos dem.

 

Man må ALLTID passe på.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...