Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke 10 minutter hos meg, men var en dame forran meg i køen som stoppet opp og klaget over at sjokoladen hun kjøpte kostet 1 krone mer enn hva som stod på merkelappen ved hylla.

 

Når man er inne på sinte kunder og sjokolade. Husker ei dame som kjefta opp kassadama fordi sjokoladeplaten var knekt. Krevde at hun gikk å henta en hel plate.

Skjønner ikke hva som plager slike folk. Hadde hun tenkt å stappa hele plata inni den store kjeften sin å svelge den hel?

 

Vel, du bor i usa?

Lenke til kommentar

Kan man komme opp i norsk muntlig til eksamen??? Har hatt eksamen i norsk hovedmål, norsk sidemål og kommer sikkert opp i norsk muntlig óg. Da kommer jeg til å slite med å få vitnemålet mitt :(.

 

Trodde bare det var naturfag, matte, historie og programfag man kunne komme opp i (VG3 påbygg).

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Fisketur med fattern i dag...

 

Null fisk.

 

FUUUU-

 

Red.: Og forøvrig fikk jeg ikke en dritt igjen fra Forsvaret på hjemturen min i påsken. Fikk vite at jeg fikk ferie to dager før, når det var altfor sent for dem å bestille, men de sa jeg bare skulle ta det selv så fikk jeg igjen senere. Ble fort 2300,- fattigere og jeg fikk ikke igjen noe nå på lønningsdagen. Gir meg faen ikke på det her.

 

Jeg hadde heller tatt 19 timer med billig tog fremfor dyrt fly om jeg visste at jeg måtte betale selv, men såklart bestiller jeg fly (som er under 10 timers grensa dems) når de sier jeg får igjen senere. Faen!

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg så grenseløst over mine manglende ambisjoner og ikke minst arbeidsvilje. Jeg ønsker så hjertelig å gjøre noe bra ut av livet mitt, men likevel stryker jeg i fag på videregående og har alt for mye fravær. Helvete, jeg blir så irritert over meg selv.

Føler med deg, er glad utenor skolen, men med en gang jeg kommer på skolen blir jeg bare slapp og mister all arbeidslyst.

Lenke til kommentar

Fremskrittpartiet. Billigere alkohol er ikke løsninga på alle livets problemer.

 

Ja, og eksamen i norsk sidemål... Nynorsk har sin sjarm, men om de skal eksaminere oss i det, så kan de til helvette også undervise oss i det!

Endret av stifa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...