Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg aldri fikk noe varsel fra strømleverandøren (som jeg ALLTID har gjort) og glemte å lese av strømmen og at de nå krever 4000 for 2 måneder med strøm. Her skal det klages :grumpy:! Jeg har faen ikke vært så sparsom som jeg har vært til nå.

Det rettar seg vel opp neste månad når du sende inn ny avlesing?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At kvotestatusen er satt ned igjen. Kan ikke se på youtube eller noen ting da. Og det er det jeg bruker for og høre på musikk. Og jeg hører på musikk hver dag, jeg må. Jeg kunne ha brukt mp3 spilleren, men den har tatt kvelden. :roll:

Lenke til kommentar

Fått brev fra tullvesenet om at de snart vil avskilte bilen pga. manglende betaling av vegavgift.

Jeg har ikke sett noe til den opprinnelige regninga før dette purrebrevet plutselig dukket opp med fem dagers frist og 250 kroners gebyr.

Prøvde å betale den i nettbanken, men den er selvsagt nede akkurat nå.

 

Prøvde så telefonbank via mobiltelefon med touchscreen.

Jeg har en mild form for dyskalkuli, og må dobbeltsjekke når vi kommer til fem like sifre.

Men robotstemmen er så utålmodig at hver gang jeg venter noen sekunder med neste siffer, begynner den på ny.

Når jeg så bekrefter med firkanttasten, har den kun fått med seg de siste sifrene i den eviglange KID-koden.

 

Kjære Postbanken. Kunne ikke vi kunder fått litt ekstra tid på oss til å taste alle de fordømte sifrene?

Det er ikke vi som har valgt at KID-numre skal være så lange. Gi oss i hvert fall tid til å dobbeltsjekke det vi taster.

 

 

Tror det gikk til slutt, men får dobbeltsjekke i ekte nettbank når den åpner.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

At jeg aldri fikk noe varsel fra strømleverandøren (som jeg ALLTID har gjort) og glemte å lese av strømmen og at de nå krever 4000 for 2 måneder med strøm. Her skal det klages :grumpy:! Jeg har faen ikke vært så sparsom som jeg har vært til nå.

Det rettar seg vel opp neste månad når du sende inn ny avlesing?

Fikk kreditert regninga og lagt inn en ny kalkulering basert på målerstand som den er nå. Everything went better than expected

Lenke til kommentar

Min eldre bror kom akkurat hjem, og sitter vegg-i-vegg med meg og har på musikk. Ikke nok med det, det er dubsteb, og han har utrolig høyt volum så jeg kan kjenne vibrasjonen i pulten min og sliter med å høre min egen musikk

 

Skulle ønske jeg likte dubstep, da hadde jeg kunnet sitte i klasserommet uten å tenke "Hva slags grusomhet har verden påført seg selv nå?".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...