Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Noen har stjålet dørmatten min, så jævelig unødvendig

I fjor vinter ble jeg frastjålet tre spader. Det som er så rart er at jeg hadde en sykkel som fikk stå i fred, ulåst.

 

Jeg har lyst å sette en GPS logger på spaden min her etter, bare for å ta jævelen som gjør det. Det sikkert en som har spadefetish.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men er du nordmann?

 

Ja, men skjønner fortsatt ikke hvorfor folk sier "Gratulerer med dagen!" til meg?

For å irritere deg. :tease:

Evt. fordi vi gratulerer hverandre når grunnloven VÅR har bursdag. Hence "gratulerer med dagen".

Endret av Dj_eLmO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei jeg skjønner ikke hvorfor folk feirer at vi er ett selvstendig land ... :hmm:

Fordi vi var så forbanna nasjonalistiske at vi ikke ville feire svenskenes og danskenes nasjonaldag når vi var okkupert. Etter det ble vi så forbanna forlegen av å ha vært underlagt nasjonene vi ser ned på at vi helst vil fortrenge hele affæren. Det er nå min teori.

Lenke til kommentar

Bare tanken på at 17. mai eksisterer gjør meg uvel. Skikkelig "ja nå skal vi virkelig ha det gøy, dere" for a4-mennesker i kjernefamilier. Blæh.

Ja, det er jævlig at folk har det gøy, ikkje sant? Stakkars idiotar som ikkje veit at dei eigentleg er triste og kjedelige. Bra at du, lykkens profet, kan fortelle oss at alt berre er trist og surt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Nei, men er du nordmann?

 

Ja, men skjønner fortsatt ikke hvorfor folk sier "Gratulerer med dagen!" til meg?

Nei jeg skjønner ikke hvorfor folk feirer at vi er ett selvstendig land ... :hmm:

 

Skjønner at vi feirer, men ikke hvorfor folk skal gratulerer MEG med dagen.

Vet du hva jeg irriterer meg over? Sånne som deg, som leker dumme.

 

Skjerp deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

17. mai-feiringa.

Ting må jo feires når det skjer, ikke hvert eneste år i nesten 200 år.

Det er ikke samme dag en gang, det er bare definert som samme dag av det gregorianske kalendersystemet.

Hvis vi hadde et annet kalendersystem, hadde vi feiret på et annet tidspunkt. Det er jo litt fucked up å tenke på.

Det er så forbanna symbolsk. Flagget er bare et tøystykke med farger. Skjønner ikke at man visstnok vanærer landet sitt ved å la flagget røre bakken.

DET ER ET TØYSTYKKE MED FARGER, FAEN ALTSÅ.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

17. mai-feiringa.

Ting må jo feires når det skjer, ikke hvert eneste år i nesten 200 år.

Det er ikke samme dag en gang, det er bare definert som samme dag av det gregorianske kalendersystemet.

Hvis vi hadde et annet kalendersystem, hadde vi feiret på et annet tidspunkt. Det er jo litt fucked up å tenke på.

Det er så forbanna symbolsk. Flagget er bare et tøystykke med farger. Skjønner ikke at man visstnok vanærer landet sitt ved å la flagget røre bakken.

DET ER ET TØYSTYKKE MED FARGER, FAEN ALTSÅ.

Nøyaktig når grunnloven ble skrevet er irelevant.

Hva flagget vårt er laget av, eller hvordan det ser ut, er irelevant.

 

17mai handler om at er en selvstendig nasjon. Vi feirer at vi kan kalle oss Norske. Vi feirer at vi er et fritt land.

 

Resten er irelevant. Dette er landets dag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg er en av de som ikke feirer eller markerer, men gidder da sannelig ikke gå rundt og irritere meg over dem som gjør det.

Eller jo, kansje litt, hvis jeg tenker over det. Er jo sikkert mange som sikkert ikke har peiling på hvorfor vi egentlig feirer, bakgrunnene osv. Les litt norsk historie for f*!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...