Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at svensk og britisk er så utrolig mye finere språk enn norsk.

Svensk er stygt.

 

Irriterer meg at det er et anonymt nummer som driver og ringer her hele tiden, og når jeg tar telefonen (gjorde det et par ganger) er det ingen som svarer, og jeg kan ikke ringe ut i noen minutter etterpå. Ikke går det an å bare trykke vekk samtalen heller, må bare la det ringe til det slutter. Ringte i ett sett i hele natt.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at svensk og britisk er så utrolig mye finere språk enn norsk.

Svensk er stygt.

 

Irriterer meg at det er et anonymt nummer som driver og ringer her hele tiden, og når jeg tar telefonen (gjorde det et par ganger) er det ingen som svarer, og jeg kan ikke ringe ut i noen minutter etterpå. Ikke går det an å bare trykke vekk samtalen heller, må bare la det ringe til det slutter. Ringte i ett sett i hele natt.

:ph34r:

Lenke til kommentar

Noen har stjålet dørmatten min, så jævelig unødvendig

Stjeler dørmatter og henger opp drapstrusler på dørene. Deilige naboer du har ass.

 

Har du fått det også, Vowels? Drapstrusler?

Ja, hadde en periode der jeg var litt for ivrig på å invitere folk til vorspiel. Var tydeligvis ikke så populært hos enkelte rundt her

Lenke til kommentar

Jeg har det gøy, og jeg er ikke A4-menneske fra en kjernefamilie.

Jeg kan dundre nasjonalromantisk / nasjonalistisk (kommer an på øyet som ser) musikk hele dagen uten at folk kan ta meg på det. :D

 

Det irriterer meg derimot at det pissregner sånn at jeg ikke vet om jeg kommer meg inn til byen for is, pølse, brus, champis og sigg.

Har ikke klær eller fottøy til dette været. -_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...