Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

 

 

Før jeg begynner: Tenker du "åhh nei..." hver gang jeg siterer ett innlegg fra deg? :tease:

 

 

 

Vel. :whistle: Men nå har du jo ødelagt så jeg ikke kan tenke sånn mer. :p

Lenke til kommentar

Britney (8) fikk botox- behandling av moren

 

Kerry Campbell sa i tv-showet Good Morning America i forrige uke at behandlingen ikke utgjorde noen helserisiko, og at datteren selv ønsket det.

Ja, hun er jo åtte år!!!! Moren skal da faen meg være så voksen å ikke la datteren få botox i den alderen.

 

]- Alle gjør det og alle snakker om det[/b]. Vi gjør ikke noe ulovlig, og jeg vil ikke at min datter skal være den eneste som ikke får litt ekstra hjelp,

 

Var vel i starten av 1800 tallet den unnskyldningen funket.

 

- Hun klagde over ansiktet sitt, at hun hadde rynker og liknende. Da jeg foreslo det, var hun helt for det, sa moren.

En åtte åring med rynker. Ja, jo yeah right.

Uansett så burde ikke moren ha foreslått botox og selvfølglig sa datteren ja, siden hun ikke visste bedre.

 

Kerry jobber ved en skjønnhetssalong og bruker selv botox jevnlig.

No offence men botox kan ikke redde det ansikte.

 

- Jeg vet at hun en dag vil bli en modell, skuespiller eller sangerinne, og disse behandlingene vil sikre at hun holder seg ung og har et babyansikt lengre, sier Kerry til The Sun.

Typisk hva en som ser ut som et fugleskremsel sier angående sin egen datter. Hun tenker vel at siden jeg(moren) ikke kan bli det så må jeg pushe datteren min til å bli hva moren aldri ble.

Hater forøvrig missekonkuranser som handler om unger i 10år alderen. Forkastelig.

 

- Jeg er sikker på at folk som leser dette vil tenke at jeg er uansvarlig, men jeg kan forsikre dem om at jeg tester botoxen på meg selv først. Alt jeg vil er at Britney skal få den beste starten på livet, så det blir enklere for henne å bli en superstjerne, sier Kerry til The Sun.

:thumbdown::dontgetit::thumbdown::dontgetit:

-

 

Damen er faen meg helt skadeskutt i skallen. Er så jævlig glad hun mistet foreldreretten.

Lås dama inne og kast nøkkelen, hun kan ikke rehabiliteres.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Min vanlige morgen:

 

0730: Dusjen

0745: Gå til bussen

0800: Være på jobb

 

I dag:

 

0730: Dusjen

0745: Gå til bussen

0750: Husket at jeg hadde glemt adgangskortet på jobb.

0755: Hjem og frenetisk lete etter et kort, dagen etter tidenes opprydding.

0800: Ta bussen til jobb

0810: Være på jobb.

0815: Sutre på diskusjon.no

Lenke til kommentar

Da har et kattekrek hoppet opp på panseret og taket på bilen og selvfølgelig har det blitt riper av det. Til jul skal jeg ønske meg en hagle så jeg får skutt udyret.

 

Evt. en skikkelig bue eller armbrøst som er lydløse. Da kan jeg ta ulven også.

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Kjenner meg godt igjen der.

Svindyra sitter og varmer seg oppå biler etter at man har vært ute og kjørt og står parkert. Jeg pleier selv og skremme de vekk med pussedotter og lader opp et luftgevær med de og skyter dottene etter kattene.

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Nå har heldigvis jeg utstyr så jeg får polert det vekk, men det er likevel ikke noe moro. Kan ikke slipe vekk klarlakk hver gang dette skjer heller, da blir det ikke noe igjen til slutt.

Ikke kan man skremme dem vekk når de sitter der heller, da sprer de bare klørne ut og løper vekk. Da blir det i hvertfall riper... :p

Lenke til kommentar

Hvor får man tak i det? Sist jeg sjekket hadde dem ikke garasjer i den lokale Coop butikken. Må vel kanskje bestilles? Koster vel noen kroner også, jeg har bare fem kroner på meg nå, koster vel rundt ti og det har jeg ikke. Da må jeg spare i hvertfall i 15 år.

 

Barebare dere liksom. Hadde jeg hatt en garasje til rådighet hadde jeg da selvfølgelig brukt den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...